• Pemberly

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Grattis seline13!

• Pemberly
    tusa skrev 2014-02-25 08:39:39 följande:
    REDAN!? Åh, så spännande Skrattande

När gjorde du ÅF? Jag plussade på embryodag 13, etreeemt svagt. Visst är det en blasto när det är FET?
    FET kan vara både med frysta tvådagarsodlade och blastocyster. Olika kliniker väljer olika för hur länge de odlar dem. 
  • Pemberly

Har du tänkt fortsätta med insemination Saturnus så är det helt klart att rekommendera att spola den kvarvarande äggledaren innan du gör ett nytt försök.

Jag opererades (men har äggledaren kvar) och jag kände mig normal i kroppen efter du månad och min menscykel kom igång igen rätt snabbt så att jag hade ägglossning ca en månad efter operationen.

Jag önskar dig all lycka till i fortsätta försök att bli gravid

• Pemberly

Verkligen tråkigt att höra saffron. Jag förstår att det är jättejobbigt. Det positiva ändå är ju att du lyckats bli gravid två gånger så att ni vet att ägg och spermier fungerar och att det blir befruktning. Jag är säker på att ni har bra chanser att lyckas få barn till slut på något sätt

• Pemberly

Så jobbigt för er Chiva. Men ändå bra nu att ni vet vad problemet är. Jag hoppas ni får remiss till pgd snart och att det lyckas för er

• Pemberly

Nej så oroande kanske 4:a. Jag förstår din känsla. De två gånger jag plussat sent och haft blödning har det ju inte heller gått bra. Jag håller tummarna för att det inte är utomkvedeshavandeskap. Det kan ju vara ett "vanligt missfall"eller kanske tom en normal graviditet. Kontakta gyn imorgon så får du förhoppningsvis komma in snabbt och kolla upp det

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3