• Andreas tjej

Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?

Jag bara undrar.

• Svar på tråden Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?
  • Barnsemester
    Hypnotica skrev 2010-01-24 23:36:02 följande:
    Mmm, för det är det enda som finns på Lidl....? Bortsett från det - tysk, billig läsk på Lidl innehåller färre tillsatser än vanlig svensk läsk :)
    Och läsken är faktiskt god också
  • Barnsemester
    Barnsemester skrev 2010-01-24 23:40:59 följande:
    Nä just precis, så varför fungerar alla barns rumpor i just pampers och i liberos blöjor då.Och till ett annat inlägg som inte hör till ditt, där du skriver varför jämföra varor. Men det är väl det man gör i matvarubutikerna jämför varor och priser.
    Kan det bero på att de tillverkar korkade eller bar blöjor
  • frun01

Folk kanske handlar där eftersom dom har insett att man måste leva med diciplin om man ska bli miljonär, dom kanske tyucker att det finns viktigare saker att lägga pengarna på? Jag handlar inte där för jag har ingen bil och handlar nära... men jag tror att det inte är för att dom är fattiga som dom handlar där, kanske är du fattig men försöker handla på dyra butiker med kreditkort?

• Barnsemester

Borde inte ditt inlägg TS ligga i sandlådan

• Ulf Harrys Farsa

Jag köper bara kvalitétsvaror, skulle aldrig köpa andra sorterings skräp.
    Skulle säkert kunna spara 3lax i månaden om jag handlade på willys eller lidl, men näe tack, jag vill kunna äta min biff utan att få kramp i käkarna.

• frun01
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-01-25 01:36:32 följande:
    Jag köper bara kvalitétsvaror, skulle aldrig köpa andra sorterings skräp. Skulle säkert kunna spara 3lax i månaden om jag handlade på willys eller lidl, men näe tack, jag vill kunna äta min biff utan att få kramp i käkarna.
    men grejen är att öb varjefall har sådana varor då dom har producerat för mycket och säljer dom till öb för att tjäna nåra pengar. så varor du köper på ica hamnar ibland på öb oxå. Men öb säljer det billigare än ica...
  • drever

högavlönad doktorand vad det du var ut efter ts? eller duger mamma ledig arbetslös uska vilket vill du ha?

• rutia

Haha. Rolig ts. :)

Jag gillar ÖB. jag handlar där. de har alltid bra grejer. campingkåpor i både rött och blått. stora toblerone.

det är roligt att det är lite olika "typer av folk" på olika ställen. Jag tycker bäst om dom som inte är för mkt yuppie.

jag handlar även på willys, coop, hemköp, netto, turkaffärer (tyvärr åka långt för dem) och ica.

• La Lola
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-01-25 01:36:32 följande:
    Jag köper bara kvalitétsvaror, skulle aldrig köpa andra sorterings skräp. Skulle säkert kunna spara 3lax i månaden om jag handlade på willys eller lidl, men näe tack, jag vill kunna äta min biff utan att få kramp i käkarna.
    Du handlar inte ens på Willys?
    Tror du att Willys oxå bara har skitgrejer alltså?
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
Svar på tråden Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?