• Andreas tjej

Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?

Jag bara undrar.

• Svar på tråden Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?
  • Smilly

Lidl har ju massa bra produkter! Glassen som ni tog upp. Ostar, salami, korv. Finare råvaror än Scan på Ica. Prova TS du kanske får uppleva något nytt. ;)

• fredsduvan
    Smilly skrev 2014-04-27 14:28:10 följande:
    Lidl har ju massa bra produkter! Glassen som ni tog upp. Ostar, salami, korv. Finare råvaror än Scan på Ica. Prova TS du kanske får uppleva något nytt. ;)

Ja det är helt sant var själv skeptisk ibörjan men det är superkvalite både på entrecote ostar korvar! :) testa ts
  • korfu08

ÖB har jag handlat på nån gång, aldrig på Lidl gillar inte deras sortiment.

• LillGris

1 paket zoegas på ica: 49:-. Två paket zoegas på lidl: 59:-. Jag ba, nä jag handlar hellre dubbelt så dyrt på ica, man vill ju inte va uffig

• buggiecow

Jag handlar på Lidl och Öb.

Tyska produkter är inte bara skräp!!! Samt pressa priser på frukt och grönt samt andra produkter.

Deres produkter är genomtänkt,,, ingen toppprodukter,, men sällan skräp.

Men öb räknar jag som ett halvt bluffföretag,,, som har vatten i deres produkter,,, osund mat,,, fina skräpprodukter. Ja man kan fynda på Öb men man måste se upp!

• razzmatazz

Vilken märklig frågeställning.

Jag älskar Lidl's bröd! Handlar i princip alltid på Ica Kvantum el Maxi men gör med avsikt en avstickare till Lidl efteråt för att handla bröd där.

• Mumoffour

Jag känner att jag måste svara för att din fråga är lite absurt! Varför ställer du denna fråga ens? Det är som att du riktar den mot ett specifikt folkslag/typer som handlar där?!

För det är vad din fråga säger.

Vilka handlar där som att det skulle vara något negativt att handla där och bara vissa särskilda gör det! Det tolkar jag som fördomar. Gumman! I borås handlar ALLA som vill där. Deras Parkering är fullproppad jämt. Och de har allt i sitt sortiment. Lite av allt. Vill jag storhandla gör jag det på Willys eller Ica Maxi. 

Vi älskar deras nybakat! Jag personligen handlar överallt, Willy, Lidl, Ica. Jag vet vad jag hittar på dessa ställen och planerar mina inköp.

Är jag konstig för att jag handlar på Lidl? 

• callmepreggoornot
    Mumoffour skrev 2023-05-27 11:56:28 följande:

Är jag konstig för att jag handlar på Lidl? 

Konstig som aktivt söker upp en 13 år gammal tråd om lidl ja ;)
  • Mumoffour

Hur kan du veta att jag "aktivt letar upp" inlägg?

Kan man se sånt? 🤔 Haha det finns de som bara måste få säga något!

Detta inlägg är fortfarande aktivt och den är inte alls 13 år. Men årtal står inte och för informationens skull så är det många fler inte bara jag som kommenterat. Inlägget är enligt inlägget från januari och hittas på forumet utan att man behöver söka efter den. 

Jag får gå och vara konstig så får du ha en fin dag! 

• linani
    Mumoffour skrev 2023-05-27 18:13:11 följande:

Detta inlägg är fortfarande aktivt och den är inte alls 13 år. Men årtal står inte och för informationens skull så är det många fler inte bara jag som kommenterat. Inlägget är enligt inlägget från januari och hittas på forumet utan att man behöver söka efter den. 

Jag får gå och vara konstig så får du ha en fin dag! 

Det första inlägget i denna tråd är skrivet i januari. Januari år 2010. Så jo, 13 år. 
    Det senaste svaret innan dig är från 2017. 

Om du trycker på "citera" så ser du i citatrutan vilket år och datum ett inlägg är skrivet. 
  • Carolatom07

För oss som inte har det så fett är det bra alternativ. Har inte varit missnöjd med deras varor hittills.

Svar på tråden Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?