Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?
Jag bara undrar.
Jag bara undrar.
Vad är det för fel på ÖB?
Tänk vilken tur att det finns såna som TS ändå, som väger upp för såna pack som många andra (bland annat jag) som handlar på ÖB och Lidl. Och jag handlar även på Dollarstore, Rusta och ve och fasa - på LOPPIS!!!
Det är varken fel på Lidl eller ÖB om man handlar rätt saker. Man är ju knappast en idiot för att man köper exakt samma saker men billigare eller hur?
Lidl har för övrigt riktigt bra egna varor ibland. Ofta bättre än konkurrenterna, men kvalitén är mer ojämn över sortimentet.
jag handlar på ÖB, vad är det för konstigt med det?? jag handlar efter min plånbok....
så handla du på kicks eller eller ännu dyrare affär, vad är ditt problem??
Vi lever i ett fritt land,man får handla var man vill och till priser som passar ens plånbok.
Folk med bil och körkort, samt tid och tålamod för att bege sig till dessa butiker samt liknande. Själv blir jag alltid lika irriterad när jag jämför priserna i mina hemmabutiker, med stormarknader. Jag betalar typ alltid minst 10:- mer än de som handlar på stormarknad - för samma produkter!!!
Får lite Mengelevibbar av Lidls personalpolitik. Sätter inte min fot i en sån butik.
Jag handlar sällan på ÖB men Lidl däremot är bra om man ska köpa mat.
Någon som testat lidls glass absolut den godaste italienska glass jag någonsin ätit testa!