Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?
Jag bara undrar.
Jag bara undrar.
Om vi nu pratar om vad vi handlar så kan jag berätta vad jag inte handlar på Lidl. Det är fläskkött, varenda jäkla gång har jag fått hem nåt som smakat gallt, även om det är producerat av scan. Vet inte om de köper in några särskilda partier eller om jag bara haft otur. Men i vilket fall som helst så chansar jag inte längre. Andra varor är det bra mycket högre kvalitet på än svenska varor. Tyskar är j faktiskt jäkligt bra på mat.
Jag brukar handla schampo, tvättmedel osv på ÖB. Även chokladadventskalendrar har jag handlat där, då figurerna brukar vara lite trevligare (Spiderman har varit mycket tilltalande hemma hos oss i alla fall ) än alla klassiska tomtar som finns på många andra ställen.
Tänker inte att jag pga det per automatik hamnar i ett speciellt "fack" av människor..? Möjligen den typen av människa då som kan tänka sig att betala lite mindre för samma märke som man kan handla på ICA och Coop t.ex.....
Kalasgrejer har jag också köpt där, likaså godis.
På Lidl handlar jag inte, men det är av helt andra orsaker (jobbade där för 6 år sedan....).