• Andreas tjej

Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?

Jag bara undrar.

• Svar på tråden Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?
  • gullunge80
    Queenie70 skrev 2010-01-24 21:04:20 följande:
    VArför talar folk om vad de köper istället för att tala om vilka de är som ju var TS fråga?
    Tror inte TS egentligen bryr sig vilka som handlar där, utan känns mer som att TS var ute efter att provocera. Att TS har angivit "debattör" på sin "sida" kan vara en ledtråd till detta.

Dessutom tycker jag att TS lyser med sin frånvaro  - och det kan man undra varför? Startar man en tråd som man är intresserad av borde man väl engagera sig?!
  • Manchester
    La Lola skrev 2010-01-24 21:24:31 följande:
    Skostorleken då?
    Ajdå, visste väl att jag glömt något väsentligt. 36½. Sådärja. Nu vet alla - framför allt TS - exakt vem jag är. Fast jag begriper väl kanske inte varför det är relevant.

Lidl och ÖB säljer en massa saker som folk behöver och vill ha. De håller oftast låga priser. En del prioriterar kanske ett större utbud eller vill ha mer service. Andra (som jag själv) får en kick av att göra en bra affär. Strunt samma. Jag tror inte att man kan kategorisera folk utifrån var de handlar. Möjligen kan man säga att folk som har nära till Lidl troligen är mer benägna att handla där än de som skulle ha långt att åka.
  • Ulf Harrys Farsa
    Barnsemester skrev 2010-01-24 16:41:44 följande:
    tråkigt för dig då
    Varför?
    Jag behöver inte spara in och tvinga mig själv att äta tyska kakor & dricka billig läsk.
  • Barnsemester
    VArför talar folk om vad de köper istället för att tala om vilka de är som ju var TS fråga?
    Jag fattar inte din fråga  "istället för att tala om vilka de är som ju var ts fråga" öh
  • Lantismamman75an
    Andreas tjej skrev 2010-01-22 21:22:28 följande:
    knappast.
    Jo!!!
  • Barnsemester
    Åsa skrev 2010-01-24 20:25:12 följande:

nä pecis
  • Hypnotica
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-01-24 23:32:24 följande:
    Varför? Jag behöver inte spara in och tvinga mig själv att äta tyska kakor & dricka billig läsk.
    Mmm, för det är det enda som finns på Lidl....?

Bortsett från det - tysk, billig läsk på Lidl innehåller färre tillsatser än vanlig svensk läsk :)
  • ankling
    För att folk inte bryr sig om att läsa rubriken ordentligt...
  • Barnsemester
    Stinky skrev 2010-01-24 20:50:43 följande:
    Det är väl ändå individuellt om något. Om ditt barns rumpa passar i Toujours, så fine. Men det gör inte alla barns rumpor, precis som det är med alla märken. 
    Nä just precis, så varför fungerar alla barns rumpor i just pampers och i liberos blöjor då.

Och till ett annat inlägg som inte hör till ditt, där du skriver varför jämföra varor. Men det är väl det man gör i matvarubutikerna jämför varor och priser.
Svar på tråden Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?