Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?
Jag bara undrar.
Jag bara undrar.
Jag handlar både på Lidl och ÖB någon gång ibland. Jag är nog en rätt vanlig svenne. Har inte sett till några speciellt konstiga människor de gånger jag varit där.
jag handlar mest på hemköp, men vissa varor handlar jag på Lidl, frysgrönsaker, kyckling ibland, förr handlade vi blöjor där när dom var dom som satt bäst på sonen, kex och godis ;)
ÖB ligger en bit ifrån men har INGET emot att handla där heller.
har inte läst hela tråden, så jag undrar ju självklart vad det är för fråga som TS ställer?! eller snarare, vad han/hon vill veta egentligen?
Har aldrig ens tänkt tanken att jag ska skämmas för att handla i dom två butikerna, går dit jämt. Vad tjänar man på att vara för fin för att handla schampo, rengöringsmedel och liknande till en tredjedel av priset som man kan göra på ÖB? Har dessutom soffbord därifrån, nu har jag verkligen stoppat in mig själv i wt-facket! Tur att min son i alla fall har en chans att ta sig ur det när han blir vuxen, för han heter inte Kevin eller Liam eller nåt annat amerikansk-importerat namn..
Jag köper alltid tvättmedel och dylikt på ÖB, det är toppenbra och billigt Vi bor väldigt nära en ÖB, annars skulle jag inte handla där. Åker inte hur långt som helst bra för att handla billigt... Men jag gillar ÖB skarpt, haha!
I övrigt är jag en normal ung tjej som har en lön på medelnivå. Gillar allt trevligt som livet har att ge. Vill du veta mer ts?
Min man älskar öb och lidl,han är en riktigt sniken jävel då det kommer till hushållskassan. Invandrare som tycker om storpack och flerbarns föräldrar som bunkrar tvättmeden är även dom flitiga besökare !
Tycker både ÖB och Lidl håller toppklass i förhållande till typ Willys i vilket fall