• MEJ

Trisomi 13 & 18

Trisomi 13 och 18 - Tråd 8

Här samlas vi som förlorat/ lever med barn som har diagnosen
    Trisomi 13 eller 18.
    Välkomna!

Tråden startades hösten 2006 av Zemlan
    Några av oss har träffats i juni -07, november -08 och oktober-09.  

Här är Tråd 7
    www.familjeliv.se/Forum-10-203/m47626018.html

• Svar på tråden Trisomi 13 & 18
  • malin111212

Hej!

Tänkte fråga om det finns någon facebookgrupp för oss som burit barn med trisomi 18 och 13?

Om det inte finns, är det någon som är intresserad?

/Mamma till ängeln Emil med trisomi 18.  

• malin111212

Har aldrig starta någon grupp på fb, men jag kan försöka! Bör vara en hemlig grupp så det bara är de som är medlemmar som kan se och läsa!? och bara medlemmar kan bjuda in till gruppen. 

Kan skriva till varandra på meddelandefunktionen här på fl, så vi får våra "riktiga" namn så man kan lägga till på fb för att kunna bjuda in till gruppen!

jag kan inte skriva till dig caroline32, så du kanske kan skriva till mig här först. 

Vi gör ett försök! 

/Malin

• malin111212

Så, nu finns det en facebookgrupp för oss som har burit barn med trisomi 18 och 13. 

Ni får gärna bli medlemmar där, men det är en hemlig grupp så man måste bli inbjuden av någon i gruppen. Ni kan skicka ett meddelande till mig här på fl, så fixar vi det! 

Jag tycker att fb är lättare och så kan man prata mer ostört där, eftersom gruppen är hemlig! 

Varmt välkomna alla som burit barn med trisomi 18 och 13.

<3 <3 <3  

• malin111212

Trisomi 18 och 13 <3 

men den är hemlig så det är inte säkert att du hittar den. 

jag kan skicka mitt namn till dig, men då måste du nog skicka ett meddelande till mig först eftersom jag ej kommer in på din sida här på fl. 

:)  

Svar på tråden Trisomi 13 & 18