• Ts Mamma

Februari 2004 kör återigen vidare...

Efter att ha tappat räkningen på hur många trådar vi har avverkat så kör vi nu vidare här...

...vi med barn födda någon gång under Februari månad 2004. Våra små sockersöta bebisar börjar med andra ord närma sig (eller är mitt uppe i) den underbara 6-års (trotsen) åldern!!

Här pratar vi om allt och ingenting, glädjeämnen, sorger och bekymmer. Ibland pratar vi ofta och mycket och ibland lite och sällan, hur som heslt är alla välkomna och ordet är fritt!!

Välkommen, gammal som ny!!

{#lang_emotions_flower}

• Svar på tråden Februari 2004 kör återigen vidare...
  • Flickmamma
    Flickmamma skrev 2011-07-23 20:27:37 följande:
    Shirin? hur kommer det sig att det står Danial i presentationen och här i tråden heter din son Saif. Har han bytt namn?
    eller dubbelnamn
  • Shirin85

Han har dubbelnamn, men kallas DanialGlad  (Kallas saif ibland bara)

Flickmamma skrev 2011-07-23 20:23:23 följande:
    Ja det är en liten livsmedelsbutik! Vi säljer mest godis, snacks och läsk och cigaretter förstås. Vi är väldigt förtjusta i namnet Noura (min mormor hette Nora). Min mamma och min makes syster heter Leila så det heter Nadia i andranamn, ett jättefint namn! Såg att din ena dotter heter det. Det är Nadia jag har som profilbildHjärta
    På bilden hjälper Noura pappa att plantera jordgubbar!
    Mysigt med en butik säkert, familjeföretag typ.
    Jo, Noura är fint, betyder det ljus? Såsom Nour.
    Min ena dotter heter Leila ja, tack så mycket jag tycker också det är fintGlad
    Roligt att alla dina döttrar har namn på N, här har vi kört att alla barnen ska ha i i namnet.
    För ovanför I:n kan man göra hjärtan som prick, tycker vi är fintHjärta
    När jag först såg din profilbild tänkte jag att det var du, och tänkte "WOW, hon har verkligen hållt sig i form" men sen insåg jag ju att det var din dotter haha. Är hon mest lik dig eller sin pappa?
    Vad söt Noura är, håret är ju underbart!
  • Flickmamma
    Shirin85 skrev 2011-07-23 20:38:10 följande:
    Han har dubbelnamn, men kallas DanialGlad  (Kallas saif ibland bara)Mysigt med en butik säkert, familjeföretag typ.
    Jo, Noura är fint, betyder det ljus? Såsom Nour.
    Min ena dotter heter Leila ja, tack så mycket jag tycker också det är fintGlad
    Roligt att alla dina döttrar har namn på N, här har vi kört att alla barnen ska ha i i namnet.
    För ovanför I:n kan man göra hjärtan som prick, tycker vi är fintHjärta
    När jag först såg din profilbild tänkte jag att det var du, och tänkte "WOW, hon har verkligen hållt sig i form" men sen insåg jag ju att det var din dotter haha. Är hon mest lik dig eller sin pappa?
    Vad söt Noura är, håret är ju underbart!
    ja tänk omdet var jag på bilden! Nadia är drygt 16 på bilden och nu blir hon myndig i september, ofattbart! Noura är mest lik min mans ena syster. Har mest "arabiskt" hår och gyllene hudton medans Nadia och Adam är vita i hyn. Adam är dessutom blond. Alla ser olika ut med olika hårfärg och hårkvaliteér. Nadine har nästan svart hår men ser "svensk" ut i ansiktet. Roliga kombinationer mina barn ha ha!
  • Flickmamma

Pappa lyckades fånga alla fyra på samma bild. Händer inte så ofta!
    Nadia, Noura, Nadine och Adam, mammas älsklingar!
  • Shirin85
    Flickmamma skrev 2011-07-24 08:44:17 följande:
    ja tänk omdet var jag på bilden! Nadia är drygt 16 på bilden och nu blir hon myndig i september, ofattbart! Noura är mest lik min mans ena syster. Har mest "arabiskt" hår och gyllene hudton medans Nadia och Adam är vita i hyn. Adam är dessutom blond. Alla ser olika ut med olika hårfärg och hårkvaliteér. Nadine har nästan svart hår men ser "svensk" ut i ansiktet. Roliga kombinationer mina barn ha ha!
    Åh vad söta ungar du har, Adam var riktigt ljus.
    Vig dotter har du också, skulle aldrig kunna göra sådär haha. Spännande att hon blir myndig.
    Men ofattbart, kan inte se mina barn som vuxna men det kommer de ju bliDrömmer
    Alla ser väldigt olika ut med hår och hudfärg ja, lockar har Noura och Adam iallafall!
    Mina tjejer har lockigt hår, men inte killarna.
    Näsorna är bara samma på mina barn haha{#emotions_dlg.flower}
    Har jag rätt i att Noura är ganska lång? 
  • Flickmamma

Noura är längst i klassen, närmar sig 130 cm. Nadia var hellockig som liten men har nu självfall. Noura och små lockar i mängd. Nadine och Adam har stora lockar. Alla barnén har min näsa!  Nadia och Nadine har mina runda kindor medans Noura har ett långsmalt ansikte. Adam är för liten för att säga hur hans ansiktsform kommer att bli. Fortfarande lite babyrund!  Om Nadia är vig så skulle du se Noura, trots att hon bara är 7 år så kan hon hjula perfekt  och har börjat slå volter.

• Shirin85
    Flickmamma skrev 2011-07-24 13:53:50 följande:
    Noura är längst i klassen, närmar sig 130 cm. Nadia var hellockig som liten men har nu självfall. Noura och små lockar i mängd. Nadine och Adam har stora lockar. Alla barnén har min näsa!  Nadia och Nadine har mina runda kindor medans Noura har ett långsmalt ansikte. Adam är för liten för att säga hur hans ansiktsform kommer att bli. Fortfarande lite babyrund!  Om Nadia är vig så skulle du se Noura, trots att hon bara är 7 år så kan hon hjula perfekt  och har börjat slå volter.
    Min son är också 1.30 och jag tycker han är lång, då är ju Noura också långGlad
    Vilken månad år Noura född? Danial är född i Februari.
    Så Nadine har också lockar, såg inte det.
    Haha kul att de har din näsa, har en son som är ett år yngre än dig och han är också babyrund.
    Oj, hon kanske ska börja gymnastik? Min ena dotter kan göra kullerbyttor tills jag blir yr iallafallDrömmer
  • Flickmamma

Alla i tråden har barn födda feb-04 ju!! Solig

Hon är född den 28 februari, var räknad till den 19:e men dagarna gick och jag blev nervösare och nervösare för det var skottår och jag ville inte föda den 29:e. Hon gick på gympa men slutade men nu vill hon börja igen!!

• Shirin85
    Flickmamma skrev 2011-07-24 14:24:55 följande:
    Alla i tråden har barn födda feb-04 ju!! Solig

Hon är född den 28 februari, var räknad till den 19:e men dagarna gick och jag blev nervösare och nervösare för det var skottår och jag ville inte föda den 29:e. Hon gick på gympa men slutade men nu vill hon börja igen!!
    Vad smart jag ärSolig
    Så det var nära att hon blev ett marsbarn, tur att hon kom 28:deGlad 
    Känner igen det där med att sluta och börja, eller så har vi det här iallafall.
    ska hon börja på gympa igen då? 
  • Flickmamma

Ja om de har vettiga träningstider. Hon gick i gruppen 4-6 år kl 17-18 men så ville de flytta henne till truppen med barn 7-12 redan när hon var 6 år men träningstiden var 19.30-21.00 så det gick jag inte med på. Men jag tror att de fått bättre tider nu, de använder ju skolornas idrottshallar och det  är många föreningar som vill hyra. Så ja hon får börja om det slutar senast 20.00. Behöver ju sova!!

Svar på tråden Februari 2004 kör återigen vidare...