• Ts Mamma

Februari 2004 kör återigen vidare...

Efter att ha tappat räkningen på hur många trådar vi har avverkat så kör vi nu vidare här...

...vi med barn födda någon gång under Februari månad 2004. Våra små sockersöta bebisar börjar med andra ord närma sig (eller är mitt uppe i) den underbara 6-års (trotsen) åldern!!

Här pratar vi om allt och ingenting, glädjeämnen, sorger och bekymmer. Ibland pratar vi ofta och mycket och ibland lite och sällan, hur som heslt är alla välkomna och ordet är fritt!!

Välkommen, gammal som ny!!

{#lang_emotions_flower}

• Svar på tråden Februari 2004 kör återigen vidare...
  • Enyana
    Ts Mamma skrev 2011-07-23 18:12:09 följande:
    Nu har Tova äntligen blivit storasyster - till en Liten Agnes som föddes den 14 Juli, hon är mäkta stolt och gör inget annat än att gosa med sin syster just nu...:)

Bild på de två kommer när jag hinner logga in på datorn...:P

Hoppas ni alla har en riktigt bra sommar!!
    Ååååh...stort GRATTIS till lilla Agnes!

Förstår att T måste vara en mäkta stolt storasyster!

Här har vi verkligen semester - Ella och jag är lediga i 6 veckor och vi har fullkomligt vänt på dygnet...:-P Uppe sent på kvällen och sover länge på morgonen, badar och bara softar - superhärligt! Sambon jobbar varannan vecka hela sommaren förutom nu då han är ledig tre veckor i rad...så nästa vecka ska vi dra iväg på en kortare resa bara för att komma iväg en sväng. Ska bli kul!
    Snart börjar ju ettan också - lite svårt att fatta är det allt att de små liven nu är skolbarn "på riktigt"...

Ha en skön sommar alla!
  • Flickmamma
    Enyana skrev 2011-07-24 17:24:24 följande:
    Ååååh...stort GRATTIS till lilla Agnes!

Förstår att T måste vara en mäkta stolt storasyster!

Här har vi verkligen semester - Ella och jag är lediga i 6 veckor och vi har fullkomligt vänt på dygnet...:-P Uppe sent på kvällen och sover länge på morgonen, badar och bara softar - superhärligt! Sambon jobbar varannan vecka hela sommaren förutom nu då han är ledig tre veckor i rad...så nästa vecka ska vi dra iväg på en kortare resa bara för att komma iväg en sväng. Ska bli kul!
    Snart börjar ju ettan också - lite svårt att fatta är det allt att de små liven nu är skolbarn "på riktigt"...

Ha en skön sommar alla!
    Badar? I Skåne öser regnet ner, det blåser och är 12 grader.Som höst!!
  • Enyana
    Flickmamma skrev 2011-07-24 20:50:54 följande:
    Badar? I Skåne öser regnet ner, det blåser och är 12 grader.Som höst!!
    Här i Norrbotten har vi haft upp till 28 grader varmt och strålande sol ett bra tag...utom idag då vi nog fått en släng av söderns regnoväder...det har vräkt ner regn idag och varit 17-18 grader...:-/ Förhoppningsvis är det bara nåt tillfälligt - så de två sista semesterveckorna också blir bra!
  • Shirin85

Har regnat och varit 16 grader här idag, inte lika kul som de andra dagarnaRynkar på näsan

Flickmamma skrev 2011-07-24 14:31:31 följande:

Ja om de har vettiga träningstider. Hon gick i gruppen 4-6 år kl 17-18 men så ville de flytta henne till truppen med barn 7-12 redan när hon var 6 år men träningstiden var 19.30-21.00 så det gick jag inte med på. Men jag tror att de fått bättre tider nu, de använder ju skolornas idrottshallar och det  är många föreningar som vill hyra. Så ja hon får börja om det slutar senast 20.00. Behöver ju sova!!

Förstår det, sent för en sjuåring med den träningstiden, hoppas på bättre tider nu då.
    D ska träna fotboll onsdagar och söndagar nu i höst och det är på eftermiddagen, lite klurigt med mat men det fixar sig. 
  • Ts Mamma

Den stolta storasystern å lillfisen...

Tack för gratulationerna!

Enyana: Gött - här har vi 14 grader och höststormar - helt värdelöst men ganska skönt då A e så liten, men för de andra barnens skull hade det ju varit roligare med lite sol och värme...:)        

Vår lillfis...<3

Vad konstigt det blev med bilderna å texten - men skit sak samma...:P

• Flickmamma

Åh så ljuvlig hon är TS mamma, vilka mjuka bulliga små kinder, man vill ju bara "bita" i dem. Så stolt storasyster är, det lyser om henne....................

• Ts Mamma

Hon är väldigt lik Tova när hon va liten...:)

• Flickmamma
    Ts Mamma skrev 2011-07-26 10:10:06 följande:
    Hon är väldigt lik Tova när hon va liten...:)
    SkrattandeDet bådar ju gott! Tova är ju "vansinnigt" söt!!
Svar på tråden Februari 2004 kör återigen vidare...