• Ts Mamma

Februari 2004 kör återigen vidare...

Efter att ha tappat räkningen på hur många trådar vi har avverkat så kör vi nu vidare här...

...vi med barn födda någon gång under Februari månad 2004. Våra små sockersöta bebisar börjar med andra ord närma sig (eller är mitt uppe i) den underbara 6-års (trotsen) åldern!!

Här pratar vi om allt och ingenting, glädjeämnen, sorger och bekymmer. Ibland pratar vi ofta och mycket och ibland lite och sällan, hur som heslt är alla välkomna och ordet är fritt!!

Välkommen, gammal som ny!!

{#lang_emotions_flower}

• Svar på tråden Februari 2004 kör återigen vidare...
  • Ts Mamma
    Flickmamma skrev 2010-05-17 20:37:00 följande:
    var tog min bild och text vägen??
    Om du laddar upp en bild i ditt galleri och sedan vänsterklickar på den Eller e de höger??

Måste nog kolla...
  • Ts Mamma
    Mitt <3  <3 IMG_6796.JPG  IMG_7068.JPG
    IMG_7098.JPG

Jag gjorde så här:

Öppnade två fönster, loggar in på FL i båda, laddar upp bilderna jag vill ha i mitt galleri i ena fönstret, loggar in i tråden i andra fönstret så höger klickar jag på bilderna och kopierar dem från Galleriet och klistrar in dem i andra fönstret i Forumet, i Tråden.

Vill du att bilderna ska bli stora som JFLs så klickar du upp dem innan du kopierar dem, vill du ha dem mindre men klickbara så struntar du i att klicka upp dem först...

Sen e de bara att skicka inlägget som vanligt...

Lycka Till!
  • Ts Mamma
    JFL skrev 2010-05-17 19:48:06 följande:
    Ja hon har vuxit väldigt. Dragit i från i längd och skostorlekar. Hon ligger mellan 122 och 128 i längd.Åh vad fin Tova är, duktig tjej som skatear. Vilka häftiga strumpbyxor, var är de köpta?
    Ja, hon e helt galen, vildaste ungen på gatan... Nä, men hon vill hänga med grabbarna på gatan å då var det bara att lära sig skate annars ville de aldrig leka häst med henne...

Dom e faktiskt riktigt bra de strumpbyxorna, kollade och det står Ellos i dem men det va minst två år sedan jag beställde nått därifrån men dekanske har än...
  • Flickmamma

Nu tror jag att det funkade men bilden blev lite väl stor!! Detta är min Noura som längtar efter att börja i skolan!! Leker mycket med 2 flickor på gården som redan går i 1:an resp. 2:an! Stora fllickor som Noura gillar och ser upp till!
    Nadia, Noura, Nadine och Adam, mina sötnosar!
  • Ts Mamma
    Flickmamma skrev 2010-05-17 22:36:07 följande:
    Nu tror jag att det funkade men bilden blev lite väl stor!! Detta är min Noura som längtar efter att börja i skolan!! Leker mycket med 2 flickor på gården som redan går i 1:an resp. 2:an! Stora fllickor som Noura gillar och ser upp till!
    Vad roligt att se henne, så söt!
  • Flickmamma
    Ts Mamma skrev 2010-05-18 07:54:45 följande:
    Tack! Din dotter är riktigt ljuvlig!!! Som en tagen ur en reklamfilm för Sverige!!!
  • Ts Mamma
    Flickmamma skrev 2010-05-18 07:58:04 följande:
    Tack! Din dotter är riktigt ljuvlig!!! Som en tagen ur en reklamfilm för Sverige!!!
    Det är för att man inte ser hornen och hennes humör på bilderna...
  • Flickmamma
    Ts Mamma skrev 2010-05-18 08:26:49 följande:
    Det är för att man inte ser hornen och hennes humör på bilderna...
    trodde bara att det var Noura som hade det..........
Svar på tråden Februari 2004 kör återigen vidare...