Inlägg från: Flickmamma |Visa alla inlägg
  • Flickmamma

Februari 2004 kör återigen vidare...

Hej!
    Den här tråden har jag inte sett tidigare, har en dotter som är född den 28:e feb 2004. Sen har det utökats med en dotter okt 06 och en son 09. Har även en dotter som är född 93 därav namnet flickmamma eftersom jag hade 3 döttrar när jag anslöt mig till familjeliv.

• Flickmamma
    Ts Mamma skrev 2010-05-10 13:35:02 följande:
    Hej och välkommen, vad roligt med fler nya, vi pratar lite sporadiskt här om allt mellan himmel och jord, ibland pratar vi mycket och ofta och ibland sällan och lite...
    Tack för det, ska ikväll på informationsmöte om förskoleklassen. Ska bli roligt, det var längesen sist (1999)!
  • Flickmamma

Till ts och alla andra 6-årsmammor!
    Min lilla goa 6-åring är väldigt lynnig i humöret. Hon är vårt andra barn och det är drygt 10 år mellan vår första och andra dotter.
    Kroppen växer och det är svårt att hålla styr på alla kroppsdelar verkar det som. Hon är lång och smal och har svårt att få byxor och tights att stanna uppe. Hon är väldigt omtänksam och tänker på alla så att ingen ska känna sig bortglömd. Starkt rättvisetänk och får raseriutbrott om hon känner sig förbisedd (hon har 3 syskon). Men oftast är hon på gott humör och leker gärna rollekar med lillasyster 3,5 år. Vi bor i Oxie som ligger ca 1 mil utanför Malmö (tillhör Malmö kommun)

Nadia, Noura, Nadine och Adam, mina ungar!
  • Flickmamma

Så lyxigt det känns idag, har bara 2 barn hemma Nadia och Adam. Mellanbarnen Noura 6 och Nadine 3,5 år följde med pappa till jobbet. Vi har butik inne i Malmö! Noura älskar att få hjälpa till i kassan, funkar en sån här dag när allt går på sparlåga! Jag och Adam ska åka och handla lite!

Nadia. Noura. Nadine och Adam, sötaste i världen!
  • Flickmamma

Nu tror jag att det funkade men bilden blev lite väl stor!! Detta är min Noura som längtar efter att börja i skolan!! Leker mycket med 2 flickor på gården som redan går i 1:an resp. 2:an! Stora fllickor som Noura gillar och ser upp till!
    Nadia, Noura, Nadine och Adam, mina sötnosar!
  • Flickmamma
    Ts Mamma skrev 2010-05-18 07:54:45 följande:
    Tack! Din dotter är riktigt ljuvlig!!! Som en tagen ur en reklamfilm för Sverige!!!
Svar på tråden Februari 2004 kör återigen vidare...