• Ts Mamma

Februari 2004 kör återigen vidare...

Efter att ha tappat räkningen på hur många trådar vi har avverkat så kör vi nu vidare här...

...vi med barn födda någon gång under Februari månad 2004. Våra små sockersöta bebisar börjar med andra ord närma sig (eller är mitt uppe i) den underbara 6-års (trotsen) åldern!!

Här pratar vi om allt och ingenting, glädjeämnen, sorger och bekymmer. Ibland pratar vi ofta och mycket och ibland lite och sällan, hur som heslt är alla välkomna och ordet är fritt!!

Välkommen, gammal som ny!!

{#lang_emotions_flower}

• Svar på tråden Februari 2004 kör återigen vidare...
  • Shirin85

Så du är alldeles ensam hemma? SköntGlad Fast Algeriet låter skönt också, säkert dövarmt där.
    Hörde att det skulle bli varmt nästa vecka, och här är det 29 grader idag så det känns som sommar.
    D börjar ettan den 22/8 han med, men jag har en dotter som ska inskolas i förskoleklass så jag får vara med henne de första dagarna.

• Flickmamma
    Shirin85 skrev 2011-07-23 15:59:41 följande:
    Så du är alldeles ensam hemma? SköntGlad Fast Algeriet låter skönt också, säkert dövarmt där.
    Hörde att det skulle bli varmt nästa vecka, och här är det 29 grader idag så det känns som sommar.
    D börjar ettan den 22/8 han med, men jag har en dotter som ska inskolas i förskoleklass så jag får vara med henne de första dagarna.
    29 grader! Var bor du? De har 30 grader i Algeriet så de avlider inte iallafall Cool . Jag sköter vår butik och på kvällarna så målar jag om henma. Så skönt att kunna lämna pytsar och rollers framme
    utan att Adam& Co pillar på allt.
  • Shirin85
    Flickmamma skrev 2011-07-23 16:03:48 följande:
    29 grader! Var bor du? De har 30 grader i Algeriet så de avlider inte iallafall Cool . Jag sköter vår butik och på kvällarna så målar jag om henma. Så skönt att kunna lämna pytsar och rollers framme
    utan att Adam& Co pillar på allt.
    Såg nu att det gått ned till 26, bor i Solna förresten!
    30 grader är ju en skön temperatur utomlands.
    Aha, vad roligt, vad har du för butik?Glad
    Haha förstår det, blir säkert mer gjort utan barnen.
  • Flickmamma

Min man har en liten kvartersbutik som jag hjälper till i när jag hinner. Just nu har jag semester från mitt jobb som studievägledare. Kanske borde jag ta ett par dagar i Stockholm där solen finns Solig Såg att ni du Shirin också har 4 barn som jag, mina är födda 93, 04, 06 och 09. Tre tjejer och en kille!

Nadia, Noura, Nadine och Adam, mammas små hjärtan
  • Ts Mamma

Nu har Tova äntligen blivit storasyster - till en Liten Agnes som föddes den 14 Juli, hon är mäkta stolt och gör inget annat än att gosa med sin syster just nu...:)

Bild på de två kommer när jag hinner logga in på datorn...:P

Hoppas ni alla har en riktigt bra sommar!!

• Shirin85
    Flickmamma skrev 2011-07-23 17:18:50 följande:

Min man har en liten kvartersbutik som jag hjälper till i när jag hinner. Just nu har jag semester från mitt jobb som studievägledare. Kanske borde jag ta ett par dagar i Stockholm där solen finns Solig Såg att ni du Shirin också har 4 barn som jag, mina är födda 93, 04, 06 och 09. Tre tjejer och en kille!

Aha, vad säljer ni i butiken? Är det typ livsmedel, godis, tidningar ochså?Glad
    Skönt med semester, men då får väl solen titta fram tycker man.
    Japp, fyrbarnsmamma jag med til två flickor och två pojkar födda 04,05, 08 och 10{#emotions_dlg.flower}
    Noura är ett väldigt fint namn förresten!
  • Flickmamma

Shirin85 skrev 2011-07-23 18:57:14 följande:
    Aha, vad säljer ni i butiken? Är det typ livsmedel, godis, tidningar ochså?Glad
    Skönt med semester, men då får väl solen titta fram tycker man.
    Japp, fyrbarnsmamma jag med til två flickor och två pojkar födda 04,05, 08 och 10{#emotions_dlg.flower}
    Noura är ett väldigt fint namn förresten!
    Ja det är en liten livsmedelsbutik! Vi säljer mest godis, snacks och läsk och cigaretter förstås. Vi är väldigt förtjusta i namnet Noura (min mormor hette Nora). Min mamma och min makes syster heter Leila så det heter Nadia i andranamn, ett jättefint namn! Såg att din ena dotter heter det. Det är Nadia jag har som profilbildHjärta
    På bilden hjälper Noura pappa att plantera jordgubbar!
  • Flickmamma

Shirin? hur kommer det sig att det står Danial i presentationen och här i tråden heter din son Saif. Har han bytt namn?

Svar på tråden Februari 2004 kör återigen vidare...