-
-
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
-
Jag vet inte hur det går :S min mens har varit oregelbunden och konstig lite ibland sen i våras, och nu i samband med att jag skulle haft mensen fick jag sveda i bröstvårtorna, har aldrig nånsin haft det utom när jag var gravid med Meja. Det sitter kvar än, skulle haft mens den 16e, men testen visar neg... Hm!
-
Hoppas du är gravid;) hur länge har ni kört på nu?
Började med ny omgång sprutor igår. Har väl inga större förhoppningar men vi kör på;) -
Det är ju bara första så jag hade inga större förhoppningar. Men det är ju skit om kroppen ska börja strula nu bara för det :( (och nej, jag ska inte klaga egentligen det minsta!)
-
Att det strular till någon cykel är normalt så du ska se att det hoppar till rätta snart ska du se..:)
-
Här är allt lugnt. Vi har väl börjat försöka lite smått så vi får väl se hur det går. Det är med skräckblandad förtjusning. Vill så gärna att det ska fungera den här gången.
Va trist att det inte tog den här gången heller Myra. Men det kanske är som du skriver att du får sikta in dig på ivf ochjobat hårt för att den ska fungera. Jag håller i alla fall tummarna.
Sussey jag hoppas att det snart tar sig för er så att det snart blir ett syskon. -
Jag hoppas vi lyckas här nu samtidigt, vore skoj att följa graviditeten tillsammans.
-
var på vul idag och ägget hade väst till 18mm så idag tog jag äl sprutan.
Så nu är det sex på schemat och lååååååååååång väntan i 2v.
-
Håller tummarna allt jag kan Myra!
Mensen kom till slut häromdagen, 3 veckor för sent under semestern i Egypten, tack för den! :P nu hoppas jag denna cykeln blir normal! Mensen var dock väldigt lite och kort tyckte jag, men var väl för att jag tagit ut spiralen. -
Gick inte vägen, skit tant röd kom. Började med ny omgång idag.
-
Ja det är ju typiskt att den ska komma på semestern när man verkligen inte vill ha den.sussey skrev 2011-11-08 21:50:28 följande:Håller tummarna allt jag kan Myra!
Mensen kom till slut häromdagen, 3 veckor för sent under semestern i Egypten, tack för den! :P nu hoppas jag denna cykeln blir normal! Mensen var dock väldigt lite och kort tyckte jag, men var väl för att jag tagit ut spiralen.
När den ändå är sen så kunde den väl hålla sig ett par dagar till så du kunde semestra ifred,
Ja den där tant röd gör som hon vill.