• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Här är vi ett gäng som går under utredning och olika behandlingar sen September 2008.
    Här får vi mycket stöd, råd och peppning från varandra. Vi alla längtar starkt att bli gravida och få ett efterlängtat barn. Många har lyckats bli gravida under tiden här i tråden. Vi har alla olika problem att bli gravida men vårat mål är det samma.

Historiken hittar på på:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m35063871.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m38103115.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m39914256.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m42698514.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m45070905.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m48102819.html

Välkommen hit alla gamla och nya vänner.
  • Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
  • Myra

Är på ruvar dag 10, började få lite mörkt blod i går kväll. Ibland som torkad blod o ngn enstaka ljust blod. Vid stimulering har mensen varit seg o börjat lite brunt. Verkar lite annorlunda nu. Men har inga större förhoppningar, brösten ömmar knappt längre även om det berodde på progesteron krämen. Är 1v kvar till test så tiden får utvisa.

• aqua84
    Myra skrev 2012-05-06 15:00:42 följande:
    Är på ruvar dag 10, började få lite mörkt blod i går kväll. Ibland som torkad blod o ngn enstaka ljust blod. Vid stimulering har mensen varit seg o börjat lite brunt. Verkar lite annorlunda nu. Men har inga större förhoppningar, brösten ömmar knappt längre även om det berodde på progesteron krämen. Är 1v kvar till test så tiden får utvisa.
    hur har det gått?? Man kan få en mensliknande blödning när det skulle vart dax för mensen....du har TD i möra va?

I möra börjar jag äl-testa och sen väntas det på den "glae" gubben..!
  • Myra

Blödde ordentligt i veckan, tog ett test i morse som först inte visade något men sen så kom det ett svagt,svagt streck. Vet inte om det är ett spökstreck. ska testa i morgon igen. Känner inget i kroppen.

• aqua84

Så synd vännen, stoor kram te er! Hr ni några i frysen som ku ska ta nu lr?

• Myra

Nej , fick insatt 2ägg och inget till frysen. Ska köra hårt i sommar med vikten och förhoppningsvis ny omgång efter sommaren.

• aqua84
    Myra skrev 2012-05-17 13:40:06 följande:
    Nej , fick insatt 2ägg och inget till frysen. Ska köra hårt i sommar med vikten och förhoppningsvis ny omgång efter sommaren.
    Lycka te. Det kommer gå toppen ska du se!!!
  • aqua84

Hej. Hur mår du Sussey?? Magen växer?!? Hur hår det Myra? Själv är jag ruvare av ett toppen ägg nu, TD nästa helg...så nu får vi se va som händer!!

• sussey

Jag mår hyfsat bra tycker jag :) är just nu i en period bara då jag känner mig allmänt mest tjock och trött! Är i vecka 29 nu, det går snabbt!

Håller tummarna för dig Aqua och lycka till med vikten i sommar Myra!

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7