• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Här är vi ett gäng som går under utredning och olika behandlingar sen September 2008.
    Här får vi mycket stöd, råd och peppning från varandra. Vi alla längtar starkt att bli gravida och få ett efterlängtat barn. Många har lyckats bli gravida under tiden här i tråden. Vi har alla olika problem att bli gravida men vårat mål är det samma.

Historiken hittar på på:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m35063871.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m38103115.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m39914256.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m42698514.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m45070905.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m48102819.html

Välkommen hit alla gamla och nya vänner.
  • Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
  • Myra
    sussey skrev 2013-01-18 17:14:14 följande:
    Låter definitivt som det är dem det beror på
    Myra! Tror inte ett missfall kan "vara på gång" så länge, utan blir det så blir det typ. Förstår dock att du är orolig efter allt ni gått igenom. Jag håller tummarna för er allt jag kan och är så glad att det äntligen blivit ngt i alla fall! Du måste skriva sen efter VUL!
    Klart jag skriver något efter vul. Undra om man kan få en bild med sig hem om man ser något.
  • aqua84

Myra...nej klart du int te har ngt att förlora. Inte långt kvar te vul iaf!! Jag tror det beror på "röret"...eftersom du ser ett sånt tydligt mönster.

Vi har fått kort med hem efter vul (bägge gångerna!)

• Myra

hämtade ut mera progestron vaggisar. 408kr kostade det. Herregud vad dyrt. Men naturligtvis värt det om det håller mf borta. 
    har massa ambuller sen fertilitetsbahandlingen och ivf i kylen av ett värda på nästa 10 000. Hämtade ut allt innan högkostnadsskyddet gick ut. Allt gick inte åt. Frågade om Sophiahemmet behövde till sina pat men då får inte ta imot. Lite synd. 

• Myra

Hur mycket grav symptomer kände ni i början? Tycker inte jag har så mycket. Visst lite känslig för vissa saker, små hugg lite då o då o bara lite ömma bröst. Trodde man skulle känns mera. Man vill känna jätte mycket så man går bekräftelse att man är gravid. Har nog inte fattat att man är gravid. Tiden går så sakta fram. Går in i v 7 dag.

• aqua84

Med dottern kändes det knappt att jag va gravid...lite mol o hugg ibland...annars inget förens efter RUL när man såg den och börja känna sparkarna! Denna gången hade jag illamåendet från HELL!!! Men nu knappt inget,..lite fladder/sparkar ibland..det kommer!!

• Myra

Man blir tokig, man vill känna massa att man är gravid men när man känner då blir man orolig också. Förvirrande. Längtar till att man får se grodan vid vul.

• Myra

Jag hade precis börjat slappan av med blödningarna som avtagit sen 2 dagar tillbaka. Sen kom det igen och man blir ett nervvrak igen. Fortfarande lite men jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt. 

• sussey

Förstår att det är fruktansvärt oroande! Jag håller tummen allt jag kan här!

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7