-
-
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
-
Hoppas det tar sig snart Goklumpen! :( och ni andra såklart!
Här är det ca 5 veckor kvar nu. Går snabbt, men känns samtidigt länge då det börjar kännas lite jobbigt nu :) -
Hej Goklumpen...hoppas det fixar sig nu!! Ett tvetydigt svar kan jag tänka mig...skönt att inget ät fel, men ändå önskar man att de hittar ngt som man kan åtgärda så det kan funka sen! Lycka till!
-
Hej alla.
Var ett tag sen jag var här. Hoppas allt är bra med er.
Sussey: läste på din sida, grattis till den nya familjemedlemmen
Aqua: hur går det för er? har ni lyckats med nr 2
Goklumpen: Jag hoppas det går bra för dig också.
Jag fick ägglossning på julafton och plussade idag..:) Fattar inte att det är sant. Efter alla hormonbehandlingar och misslyckat IVF så har man lyckats bli gravid av sig själv. Känns helt otroligt och det är ett mirakel,
-
Grattis Myra!! Va roligt...Det är ni "värda"!! Vi skulle va gravida samtidigt...OCH...Jag är oxå gravid!! Gravid i V17 nu...BF 17/6!!
Grattis Sussey!! Vad blev det?? -
Grattis Myra!! Va roligt...Det är ni "värda"!! Vi skulle va gravida samtidigt...OCH...Jag är oxå gravid!! Gravid i V17 nu...BF 17/6!!
Grattis Sussey!! Vad blev det?? -
Ja äntligen så blev vi gravida samtidigt..;) Jag vågar inte andas ut än. Nu kommer man vara orolig för missfall enda fram till knyten ligger i min famn. Sist fick jag missfall i v 7 men jag tror att det tog slut redan v 6 för min halsbränna och ömma bröst försvann från en dag till en annan väldigt tvärt över natten. Sista natten kulmerade halsbrännan väldigt och borta dagen efter.
Jag har BIM på måndag så jag plussade tidigt. Har köpt ett digitalt gravtest i dag som jag ska använda i morgon tänkte jag..:) Kan inte låta bli. Har bara kört med billiga tester.
Grattis aqua till dig också, vad roligt. Lyckades du på första försöket?
-
Myra...Det kommer gå bra...Tänk positivt!!!
Ja första hela IVF omgången så funka det direkt. Hade lite strul på väg till äggplock..Bl.a. en äggblåsa som inte skrumpnat med synarela så jag fick ta äggmognadsspruta så den skulle försvinna och sen VÄLDIGT lätt stimulerad så jag blev överstimulerad efter äp..Så det va skönt att det funka! -
Jag vågar varken tänka eller tro positivt eller negativt. Kans fortfarande helt overkligt.
Jag känner bara lite spänningar i nedre delen av magen och väldigt ömma bröst. Inte halsbränna som förra gången.
Funderar på att ringa sophiahemmet och fråga om jag kan göra ngt för att föhidran missfall, trombyl eller ta synarel gelen som jag tog efter jag fick till baka äggen vid IVF. -
Ja fråga kan du ju alltid göra!! Förstår att det är svårt att tänka varken bu lr bä..Men visualisera positivt och tro positivatankar då har du gjort allt du kan själv för att påverka...Med dottern hade jag knappt några symptom alls..Mådde toppen rakt igenom (förutom tarmvred)..Denna gången..super illamående kunde bara äta rostbröd och mjölk innan kl 14 på dan...mkt humörsvängningar (gråter av inget typ)
-
Hur har det gått Myra??
Vi har RUL i möra!!