• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Här är vi ett gäng som går under utredning och olika behandlingar sen September 2008.
    Här får vi mycket stöd, råd och peppning från varandra. Vi alla längtar starkt att bli gravida och få ett efterlängtat barn. Många har lyckats bli gravida under tiden här i tråden. Vi har alla olika problem att bli gravida men vårat mål är det samma.

Historiken hittar på på:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m35063871.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m38103115.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m39914256.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m42698514.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m45070905.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m48102819.html

Välkommen hit alla gamla och nya vänner.
  • Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
  • Myra
    aqua84 skrev 2013-05-16 22:24:44 följande:
    Stor kram Myra!!!

Har nyss gått Vårruset! Tog 1 timme, men ack så nöjd jag är!! Ca 5 veckor kvar nu!
    Vad duktig du är..:) heja på dig.
  • aqua84
    Myra skrev 2013-05-17 18:16:59 följande:
    Jag har fuskat liteoch lite för ofta....:(

Man kan inte va duktig JÄMT heller! Kämpa på!
  • Myra

Ger mig inte och är nu på väg till läkaren för en ny omgång. Hoppas det går vägen den här gången. Hade så stora förhoppningar förra gången när jag gått ner så mycket i vikt. Vågar inte hoppas den här gången.

• aqua84

Myra...Go girl!! Skam den som ger sig!! Stoort lycka till!! O många tumhållningar!!!

• Myra
    aqua84 skrev 2013-06-05 22:50:02 följande:
    Myra...Go girl!! Skam den som ger sig!! Stoort lycka till!! O många tumhållningar!!!
    Tack vännen lär behöva det. 
  • aqua84
    Myra skrev 2013-06-07 21:46:18 följande:
    Tack vännen lär behöva det. 

Positivt tänkande och visualisera!! Det går!!
  • sussey

Stort lycka till, håller tummarna allt jag kan!

• Myra

Hej!

Måste fråga er. Mannen åkte bort i Fredags em och jag visste att jag troligen skulle få äl Fred eller Lörd.
    Vi fick till det Onsd, torsd och Fredag mitt på dagen innan han åkte. Fick halv svagt utslag på Torsdag, lite starkare på Fredagen och fullt utslag på Lördag morgon och max idag söndag. Kände av kraftigt från äggstockarna på fredagen, högg ordentligt. Nästan så man stöndade till av smärta och vek sig dubbel. Vet inte om det är på gång med ägglossningen när man känner av dom eller om äggen börjar släppa då.
    Nu är frågan om vi hann få till det i tid för att lyckas bli gravid, vad tror ni? Enligt instruktionerna så ska ju ägget släppa 24-48h efter max utslag på äl stickan. Men eftersom jag kände så kraftig i äggstockarna redan på fredagen em  innan testat gav max på Lördagen.

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7