-
-
Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
-
Vad duktig du är..:) heja på dig.aqua84 skrev 2013-05-16 22:24:44 följande:Stor kram Myra!!!
Har nyss gått Vårruset! Tog 1 timme, men ack så nöjd jag är!! Ca 5 veckor kvar nu! -
Tack Myra! Men inte alls lika duktig som dig!
-
Jag har fuskat liteoch lite för ofta....:(
-
Myra skrev 2013-05-17 18:16:59 följande:Jag har fuskat liteoch lite för ofta....:(
Man kan inte va duktig JÄMT heller! Kämpa på! -
Ger mig inte och är nu på väg till läkaren för en ny omgång. Hoppas det går vägen den här gången. Hade så stora förhoppningar förra gången när jag gått ner så mycket i vikt. Vågar inte hoppas den här gången.
-
Myra...Go girl!! Skam den som ger sig!! Stoort lycka till!! O många tumhållningar!!!
-
Tack vännen lär behöva det.aqua84 skrev 2013-06-05 22:50:02 följande:Myra...Go girl!! Skam den som ger sig!! Stoort lycka till!! O många tumhållningar!!!
-
Myra skrev 2013-06-07 21:46:18 följande:Tack vännen lär behöva det.
Positivt tänkande och visualisera!! Det går!! -
Stort lycka till, håller tummarna allt jag kan!
-
Hej!
Måste fråga er. Mannen åkte bort i Fredags em och jag visste att jag troligen skulle få äl Fred eller Lörd.
Vi fick till det Onsd, torsd och Fredag mitt på dagen innan han åkte. Fick halv svagt utslag på Torsdag, lite starkare på Fredagen och fullt utslag på Lördag morgon och max idag söndag. Kände av kraftigt från äggstockarna på fredagen, högg ordentligt. Nästan så man stöndade till av smärta och vek sig dubbel. Vet inte om det är på gång med ägglossningen när man känner av dom eller om äggen börjar släppa då.
Nu är frågan om vi hann få till det i tid för att lyckas bli gravid, vad tror ni? Enligt instruktionerna så ska ju ägget släppa 24-48h efter max utslag på äl stickan. Men eftersom jag kände så kraftig i äggstockarna redan på fredagen em innan testat gav max på Lördagen.