• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Här är vi ett gäng som går under utredning och olika behandlingar sen September 2008.
    Här får vi mycket stöd, råd och peppning från varandra. Vi alla längtar starkt att bli gravida och få ett efterlängtat barn. Många har lyckats bli gravida under tiden här i tråden. Vi har alla olika problem att bli gravida men vårat mål är det samma.

Historiken hittar på på:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m35063871.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m38103115.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m39914256.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m42698514.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m45070905.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m48102819.html

Välkommen hit alla gamla och nya vänner.
  • Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
  • sussey

Men för f*n :( jag är så ledsen för er skull myra :( skickar alla kramar jag kan, trots att jag vet att det inte hjälper...

• aqua84

Nä myra va säger du???? Det va väl själva f*n att det inte skulle stanna kvar...fast du gjort allt du kan + lite till..Stooooor styrke kram

• Myra

Tack vänner. Ja det känns lite tufft och orättvist just nu. 

• Myra

Hej vänner, hur är det med er?
    Aqua, har du plussat?

Jag började på itrim i Februari och hållit på i snart 6v och gått ner 14,5kg. Till nästa mens cykel så kör jag på med sprutorna igen. Jag är så peppad och motiverad nu med att gå ner i vikt och köra det här. ÄR lite stolt över mig själv.Äter Itrims egen mat och ska släpa med mig det till New York och klarar jag det så klarar jag allt. 

Glad Påsk till er.  

• sussey

Bra jobbat myra!! Och stort lycka till, igen!

Här är det bra, de växer som ogräs och tiden går alldeles för snabbt. Dags för mig att börja jobba snart... Ska jobba på barnavdelning över sommaren.

Hoppas allt är bra med er andra med!

• aqua84

Hej. Woop woop Myra!! Stort grattis!! Kämpa på!!

Ja visst, jag plussa i höstat. Är i v27 nu!! BF på midsommar!!!

Åh, Sussey tiden verkligen springer iväg. Redan jobba! Lycka till!!

• Myra

Oj vad tiden går fort fram och du ska redan börja jobba sussey. 

Aqua: Grattis, vad roligt. Men kom på att du kanske skrev det i höstas men jag glömt bort.
    Vad härligt med en sommarbarn..;) 

• aqua84
    Myra skrev 2013-03-23 08:52:27 följande:
    Oj vad tiden går fort fram och du ska redan börja jobba sussey. 

Aqua: Grattis, vad roligt. Men kom på att du kanske skrev det i höstas men jag glömt bort.

Vad härligt med en sommarbarn..;) 

Ingen fara alla Myra, inte lätt att komma ihåg allt.

Ja det ska bli kul ned ett sommarbarn!!
  • Myra

Hej alla. Hoppas det är bra med er. 

Nu har jag kämpat på Itrim i snart 3 månader och gått ner 18,5kg. Jag har precis gjort en omgång hormonsprutor och tog äl sprutan i torsdags. Så nu är det 2veckor lång väntan för att ta en grav test.
    Läkaren sa att chanserna ökar mycket nu när jag gått ner så mycket i vikt och riskerna för missfall minskar mycket också. Så nu hoppas jag verkligen att vi lyckas. 

• aqua84

Gud va duktigt kämpat av dig Myra!!!! Nu jäklar!! Håller mina tummar o tår i massor!!!!

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7