• Myra

Utredning september 2008 tråd 7

Här är vi ett gäng som går under utredning och olika behandlingar sen September 2008.
    Här får vi mycket stöd, råd och peppning från varandra. Vi alla längtar starkt att bli gravida och få ett efterlängtat barn. Många har lyckats bli gravida under tiden här i tråden. Vi har alla olika problem att bli gravida men vårat mål är det samma.

Historiken hittar på på:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m35063871.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m38103115.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m39914256.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m42698514.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m45070905.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m48102819.html

Välkommen hit alla gamla och nya vänner.
  • Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7
  • aqua84

Hej. Ser att jag glömt uppdatera er! Den 11/6 (11 dar innan BF), kom vår Lowa till världen med full fart!

Lycka till Myra'

• Myra
    aqua84 skrev 2013-07-14 21:00:24 följande:
    Hej. Ser att jag glömt uppdatera er! Den 11/6 (11 dar innan BF), kom vår Lowa till världen med full fart!

Lycka till Myra'
    Ohh Grattis till lilla tjejen. vad härligt med en lite tjej. Har för mig att första var en tjej också.
  • aqua84
    Myra skrev 2013-07-14 21:05:04 följande:
    Ohh Grattis till lilla tjejen. vad härligt med en lite tjej. Har för mig att första var en tjej också.

Ja det stämmer Myra. 2 brudar numera!
  • sussey

Stort grattis Aqua, som här då med två tjejer :) full fart snart, jag lovar! ;) här fyller stora tjejen 4 om några dagar, och lilla 1 om knappt en månad, förstår inte var tiden tar vägen...

Myra, det är verkligen din tur...

• Myra

Hej på er. Hoppas ni har det bra. Vi har bestämt oss att köra en IVF till. Skulle satt igång en omgång den här cykeln jag precis hade men hade en blåsa/cysta som skulle störa och måste vänta till näst cykel. Den här gången så kör jag korta metoden och behöver inte sättas i klimateriet som förra gånger så jag slipper vallningarna. 

• Myra

Tack, det lär behövas. Lite orolig att det inte ska gå vägen fast man gått ner 20kg. har inte gått vägen trots hormonbehandling 2 ggr efter viktnedgången. Är lite nervös.

• Myra

Ja nu kör vi igen då med IVF. Sprutar på för fult med 375ie. Är på dag 6. Kör den korta metoden och blev inget nässpray och sättas i klimateriet den här gången. 
    Hoppas på äggplocka början på nästa vecka.

Hoppas allt är bra med er

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7