• Serendipity

30+ som fick första barnet 2006 *4*

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

Välkommen till 30+tråden för oss
    som fick vårt första barn år 2006!

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

En del av oss träffades redan 2005 då vi planerade första barnet och har sedan följts åt under graviditet, spädbarnstid, dagisinskolning, trots, syskonförsök mm.

Våra barn ska i år fylla hela fyra år. Här fortsätter vi att diskutera våra härliga ungar!

{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}

Våra systertrådar:

30+ med första barnet, spädbarn
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m48684240.html

30+ med första barnet, 1-3 år

30 + som planerar syskongraviditet
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m48715017.html

30+ som väntar / har fått syskon
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m49504578.html

30+ samlingstråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m49665926.html
  • Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*
  • Mandra

På onsdag firas det med klassen. På fredag följer man och barn med på ceremonin på skolan sen myser och hänger vi resten av dagen då vi alla fyra är lediga :)

Vet ni något fånigt, det känns speciellt att ta denna examen eftersom jag aldrig tog studenten :) ( jag är ju en sån där komvuxprodukt från nittiotalet )

• Vi 5

Åh så kul Mandra att det gick bra idag. Grattis till examen! Och det ÄR ju stort att ta examen, du ska verkligen vara stolt över din prestation

• kaz

Hurra Mandra! Vilken prestation! Klart att du ska fira och bli firad

Idag blev jag faster till Vincent! Underbar dag

• Piggley Wink

Grattis Mandra, det låter som ni har en bra plan för firandet! I vår situation är ju familjen också påverkade av pluggandet så det är härligt att de också får fira ordentligt!

• Mandra

Piggley - precis, :) väldans härligt. Önskar bara att någon knacka på min dörr med ett jobb, då hade livet varit komplett. Nu måste jag sköta sånt själv och något jobb har jag inte, än!. ;)
    Tummhållningar önskas framöver ang. det :D ;)

• Billabong

Bra jobbat, Mandra! Stort GRATTIS till din examen! (Även om det är på fredag, formellt sett). Skål{#emotions_dlg.flower}

• Mandra

Billa - Tack! Va snällt :) ja vilka härliga, slitsamma och utvecklande år.

• Piggley Wink

Mandra: Skicka mig din mailadress så skickar jag mitt super-cv och brev till dig för inspiration . Sen gäller det bara att hitta "det" jobbet att söka! Eller förresten, sök de andra också, det jag är på nu var jag mycket tveksam till innan jag var där på intervju!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*