Hej allihop Hoppas ni har det bra i vårvärmen, det är ju bara heeelt underbart idag!! Jag har fullt upp som vanligt och tänker oxå byta jobb efter sommaren, min praktik är nu klar så efter sommaren kommer jag få va ledig 1 dag/vecka med mina små gull
Alma har ju blivit så stor och förståndig så jag knappt kan fatta det, medveten om kläder o redan säger vilka färger som passar Undra om jag har sagt det tidigare... Olle blir 2 år på lördag och även han har vuxit enormt med att förstå saker, han har ju pratat jättebra länge nu så alla tar ju honom för äldre än han är. Imorse sa han till mig: mamma, vet du? jag kan spela innebandy nu eller jag vill ialla fall Stora barn man har nu Maken tycker vi börjar få det gott och jag känner att en trea hade varit sååå kul, min bästis väntar oxå barn nu så blir väl lite avis...
Däremot är det nu snart 1 år sedan Olle va väldigt sjuk och jag har börjat få ångest för detta, han blev ju sjuk på sin födelsedag och sen sämre efter några dagar, jag vet inte varför jag känner så här men har ofta ont i magen och tänker ofta på det. Jag drömmer om kvällen/natten då det va som värst och kan nog säg allt som hände då, trots att det kändes då som att jag inte var närvarande... det känns konstigt och vet inte riktigt hur jag ska hantera det, maken känner inte det så och har svårt att förklara hur jag känne mig...
Sorry, det blev ego-rapport men jag har läst för lite... dock ett stort Grattis till huset Vi4!!!