• Anonym (Äcklad)

Hon låter katterna slicka på matporslinet!

Jag har en kompis som jag älskar, men vissa saker hon gör äcklar mig något enormt!
    När de äter så ställer de ner sina tallrikar på golvet så att katterna får äta upp resterna från dem!
    Visst, hon diskar allt porslin i diskmaskinen på 70 grader, men det är ju ändå så jävla äckligt!!!!
    Jag vet inte hur jag ska ta upp detta med henne, utan att hon ska bli sårad av hur jag känner. Man vill ju ogärna äta hemma hos henne.

ÄCKEL!

• Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!
  • Anonym

Men tank om din kompis haft oralt analsex da... Och du ater med samma bestick som hon har atit med tidigare innan de blev diskade!

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-01-10 14:21:20 följande:
    Djur vars tungor brukar befinna sig i deras rövar ska för fan inte ha sina tungor på matporslin!Katter och hundar slickar sig i röven, på könsorganen, äter sin egen skit och stoppar vad äckel som helst i munnen!
    Hundar är renare än oss människor i munnen, även om dem slickar sig i röven och könsorganen. och alla hundar äter inte upp sin egen skit.
    Så det är äckligare teckniskt sett att äta på restaurang än att låta hundarna slicka tallrikarna :p
  • FH Mamma

Först talas det om att man häcklar ts sen blir det tjafs om det.

Jag kan tycka att då var häcklandet bättre för det var iaf inte bråkigt.

• Anonym (äckligt?)

Delar porslin med de djur som ibland bor här, till min muslimske pojkväns fasa. Å andra sidan vet jag nån som utan att tveka kan ta sin pojkväns penis i munnen utan att köra den i 70 grader först.

Utan att pojkvännen klagar.
  • hemljuvahem

..så gör typ alla hund/kattägare jag känner.. visst kan verkas äckligt med deras tungor om katten äter möss etc.. men efteråt diskas dem ju ordentligt.. what's the deal

TS du är kanske extra bacillkänslig (?)

• hemljuvahem
    Anonym (en äckelmagad) skrev 2010-01-11 18:19:04 följande:
    Jag brukar tvätta av mina barn innan de får sätta sig vid matbordet. Skulle min unge pilla sig i rumpan vid matbordet och sen kladda i sin mat och på tallriken skulle hon få tvätta av sig igen och jag skulle slänga maten och ge henne ny och förklara att så gör man inte, bakterier från stjärten vill man inte ha i munnen för det är äckligt och man kan bli sjuk om man har otur. Lite svårt att förklara för en katt att; vill du äta här vid bordet så får du inte slicka dig i rumpan först.
    Jag tycker visserligen det är skillnad att äta vid matbordet med bajs på fingret, än att slicka av en tallrik (på golvet brukar ju djuren äta) som sen ska diskas.. ser inte likheten?
  • Anonym (en äckelmagad)
    hemljuvahem skrev 2010-01-12 00:18:45 följande:
    Jag tycker visserligen det är skillnad att äta vid matbordet med bajs på fingret, än att slicka av en tallrik (på golvet brukar ju djuren äta) som sen ska diskas.. ser inte likheten?
    Nej, du har rätt, det finns väl egentligen ingen likhet. Jag är nog också en av de "extra bacillkänsliga" som helst inte vill ha något för mig äckligt, varken bajsiga barnfingrar eller djurtungor, på mitt matporslin. Lite lättare att få barnet att tvätta sig om händerna än att få katten att låta bli sin rumpa dock.
  • Higgins

Ojdå, då kan ju jag tillägga vad äcklig jag är, mina hundar tycker om att smaka även om det är vatten jag dricker ur mitt glas, så dom med andra ord dricker i bland ur samma glas som jag, först jag, sen hundarna och sen jag igen . Usch va äcklig jag är !

• Anonym (renlighet TACK)

Fy fan vad det finns äckliga människor i detta härliga avlånga land.

Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!