• Anonym (Äcklad)

Hon låter katterna slicka på matporslinet!

Jag har en kompis som jag älskar, men vissa saker hon gör äcklar mig något enormt!
    När de äter så ställer de ner sina tallrikar på golvet så att katterna får äta upp resterna från dem!
    Visst, hon diskar allt porslin i diskmaskinen på 70 grader, men det är ju ändå så jävla äckligt!!!!
    Jag vet inte hur jag ska ta upp detta med henne, utan att hon ska bli sårad av hur jag känner. Man vill ju ogärna äta hemma hos henne.

ÄCKEL!

• Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-01-10 14:21:20 följande:
    Djur vars tungor brukar befinna sig i deras rövar ska för fan inte ha sina tungor på matporslin!Katter och hundar slickar sig i röven, på könsorganen, äter sin egen skit och stoppar vad äckel som helst i munnen!
    Har du aldrig haft oralsex? stackars djur som får äta på samma porslin som DIG
  • Anonym (jaja...)

har själv katt, alltid fått äta resterna från köksporslinet. varför inte. dubbel energi går åt att kladda med det. känns lite väl onödigt. o ja de blir rent även för hand, därför de finns varmvatten och diskmedel.

• FH Mamma
    Anonym (ÄCKELVARNING!!!) skrev 2010-01-11 18:33:43 följande:
    Ok, de kan funka! Men hur gör du med utandningsluften då??? Kom inte och säg att den inte rör tallriken för det gör den ju faktiskt!!!
    Om alla tar på sig dykarmasker när de kommer innanför dörren och fixar dörrar och fönster så det inte läcker in luft utifrån.
  • Anonym (mmm)
    FH Mamma skrev 2010-01-11 18:37:18 följande:
    Om alla tar på sig dykarmasker när de kommer innanför dörren och fixar dörrar och fönster så det inte läcker in luft utifrån.
    Fast det blir ju ett ganska kort liv? Hur löser man syrefrågan?
  • Anonym (ÄCKELVARNING!!!)
    Anonym skrev 2010-01-11 18:36:49 följande:
    Har du aldrig haft oralsex? stackars djur som får äta på samma porslin som DIG
    HAHA!!

I lördags var vi på kalas och ja kom på min hund stå och slicka på smörgåstårtan och då sa min mormor åt mig att jag var tvungen att ta av just den biten där min hund hade slickat. Ja ba: "Åh neeeeej. skona mig" Sen vart jag tvingad ändå att ta just den biten. jag gick på toa och spydde den kvällen och hela natten, för det var så äckligt!!! 
  • Anonym (ÄCKELVARNING!!!)
    Anonym (mmm) skrev 2010-01-11 18:39:00 följande:
    Fast det blir ju ett ganska kort liv? Hur löser man syrefrågan?
    Och VEM sätter på masken??? VEM har gjort syrgasmasken???? Fyyy va äckligt!!!
  • FH Mamma
    Anonym (mmm) skrev 2010-01-11 18:39:00 följande:
    nu verkar inte datorn vilja citera men dykarmasker används ju med syrgastuber däremot blir det nog tungt att springa runt med syrgastuber inomhus..
  • Fru U

Skulle inte äta mat katterna slickat på, inte medvetet i alla fall. Men ibland så kommer ena katten åt sockret och jag skulle inte slänga en stor skål med socker fast jag tar bort det hon rört med gott mått

Svaren bor i hjärtat
  • FH Mamma

jag kan tycka det är äckligt när en person delar sin glass med en dreglande hund speciellt en som turner and hootch där det ser ut som hunden svalt en tennissko men snörena hänger utanför. {#lang_emotions_tongue_out}

• Anonym (en äckelmagad)

Men herregud vilka kommentarer ni har för er...

Så jävla typiskt fl. Det ska bara häcklas hela tiden. Jag förstår om ts tycker att detta är ett problem för henne och som påverkar hennes och kompisens relation/umgänge, därav skriver hon i känsliga rummet. Och jag tycker att hon indirekt skriver och ber om råd hur hon ska ta upp det med sin kompis. Varför inte bara svara på frågan och försöka hjälpa ts. Om man tycker att det är löjligt av henne att tycka som hon tycker så kan man antingen sluta läsa i tråden eller på ett trevligt sätt skriva att hon kanske ska tänka om i sitt resonemang. Det hjälper väl inte att skriva kommentarer endast menade för att driva med ts. Har man inget snällt eller konstruktivt att säga eller skriva så behöver man väl inte säga eller skriva något alls. Det tycker jag borde gälla på fl också.

Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!