ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Villsågärna, lycka till nu med behandlingen. Jag håller mina tummar också hårt för att ni får ett plus väldigt snart.
Jag har själv inte tagit nedregleringssprutan utan bara Synarela spray. Hoppas det blir lindriga biverkningar för dig.
Angående fika så avstår jag denna gång då jag bor 11 mil från stan (Stockholm), men det låter trevligt så jag kan haka på om det blir flera gånger.
Kramar
Jag har varken tagit någon spruta eller spray utan påbörjade direkt med östrogentabletterna.
Amelie: Växer magen? Jag vill att min mage ska börja komma fram nu, är nu i vecka 15+1 och man kan inte ens ana att jag skulle vara gravid. Ska börja på vattengympa för gravida i januari och det kommer ju bli pinsamt då alla andra med sina magar kommer undra vad jag gör där....men vad jag läst så är det vanligt att det bara säger pang och magen börjar växa.
Vi kan ta det vilken vecka som helst för mig, jag är ju hemma och är mammaledig.
Bette
Hej på er!
Adams rum blir så fint! Golvet blev klart i går & nästan alla socklar. Ska bli supermysigt att ordna till!
Bette- maken har elsåg, det är han glad för.. Det blev ekgolv, nu har vi det överallt- fint i vårt enplanshus. Jag skulle gärna träffas & fika, men har ingen bil & vill inte åka kommunalt. Jag bor ju i Åkersberga, en bit ut.. Var bor du Bette, har för mig att det är i norrort men inte här i krokarna.
AnkieG- Vi promenerar i ur & skur. Som kallast var det -17. Men, Adam är ju nästan ½ år, inte som din lillparvel. Oftast klär man på barnen för varmt, bra att känna efter i nacken.
Villsågärna: sprutstart Hurra, nu ska det bli barn! Hoppas Hoppas Hoppas!!!!!
Estra- jag hade inte heller nån mage förrän en bit in på halva graviditeten. Fick höra jämt att jag inte hade nån mage. Men, till slut pangade det till. Kunde knappt knyta skor på slutet, men jag kunde knappt ha några skor då jag var så svullen om fötterna så det gjorde inte så mycket..
Kram!