ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Inatt har C sovit från kl 20:30 till kl 01:00 ca och sedan från kl 02:00 till kl 04:30 och sedan vaken ett tag så det blev från kl 06:00-08:15 och sedan så somnade han om i min säng och sov till kl 10:30 ca.
Hoppas att alla andras natt varit bra.
Kramar
Bette
anirac1: STORT GRATTIS TILL ER!!!!!!!
Kram
Verkar som det är bäst att ta vara på tiden när man kan sova fram till 12 på fm
Var igår i en barnaffär med en kompis som är längre gången. Vi kikade på barnvagnar åt henne, men jösses vad många varianter det fanns. Jag trodde inte det fanns så mycket att välja på, blev helt förvirrad. Än är det ju inte dags för mig att shoppa vagn men kan inte låta bli att fundera på vilket märke man ska välja.
GRATTIS anirac1 till sonen. Skönt att det gick bra tillslut. Kram.
Anirac- Grattis till lille Texas!! Hoppas att ni mår bra hela familjen. Sköt om er! Kram
Estra- ja, barnvagnsdjungeln är snårig! Men, ett angenämt besvär ändå
Se till att vara ute i tid, vissa märken har leveranstid upp till 12 veckor!
Nu ska jag träffa John Blund hoppas jag! Kram alla
Hej på er,
Idag skall jag och skrutt iväg och hämta paket, det är till honom en åkpåse och så är det ett babynest som vi tänkte lägga i spjälsängen. Inatt har han vaknat två gånger bara, det är toppen. Kl 02:00 var första vändan och sedan vid 05:30 och så har han somnat om båda gångerna så han har sovit totalt 10 timmar. C har fått sova i sitt eget rum inatt, det var toppen faktiskt, man sover själv mycket bättre då. Rummet är mycket nära vårt så man hör honom väldigt väl samt att man sover mycket bättre själv. Så ikväll bär vi över hans spjälis i det rummet samt att det kommer stå en extra säng där som skall bäddas ikväll, där tänkte jag amma och eventuellt ibland sova, det beror på.
Bette
Hej Bette! Så roligt att höra att C sover så bra på natten, det är hoppingivande för en förhoppningsvis blivande mamma
Sov han i sängen med er i början, när flyttade han över till egen säng? Låter jättesmart att han sover i egen säng och rum då det ju är så viktigt att både han och ni får sova gott, då blir ju livet så mycket lättare!!! Kram
Tackar så för alla tips då jag är en person som inte klarar sömnbrist så himla bra. Det kommer verkligen att vara prio att få vårt ev framtida barn att sova bra
Har en väninna som efter drygt ett år fortfarande har barnet sovande i deras säng för att varken hon eller den lille kan slita sig ifrån varandra och det har frestat så på deras äktenskap, sömn etc att det blivit superkris mellan henne och hennes man. Maken vill att bebisen ska sova i egen säng men inte mamman vilket också leder till bråk. Huga, där vill jag absolut inte hamna. Tycker att det ni gör låter så mycket mer klokt
Ja håll tummarna för oss. Hoppas, hoppas verkligen att det ska bli ägg till oss också i v.6!!! Kram