ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Hej på er!
Klart ni alla är välkomna hem till mig! Vi får bestämma tid när vardagslunken är åter
Hoppas alla hade det trevligt i går/ i natt. Vi hade det bra hos vänner. Promenerade hem vid 3- snåret. A somnade om nerbäddad i vagnen. Väl hemma var han piggelin men somnade till sist i bärsele. Jag sov 3 timmar med 1 uppehåll för amning... Lite mosig kan man säga.. Maken som skålat i riktig skumpa fick sova ut. Nu ska vi snart på promenad i det vackra vädret, i em blir det en efterlängtad tupplur.
Kram & Gott Nytt År!
Hej tjejer!
Vad mysigt det låter att träffas med bebisarna och fika. Hoppas att jag ska kunna gå på liknande fika om ett år med en egen bebis
Själv har jag mått urkass i ett par dagar. Blev en tidig nyårsafton med bara lite skumpa och igår låg jag hela dagen. Superont i huvudet, svettningar, blodvallningar, yrsel, krypningar i benen - ja en massa biverkningar från sprutan men idag är det bättre iaf så idag ska det bli långpromenad och lite mer sociala aktiviteter. Hoppas verkligen att det är värt det och att vi får tillbaka ett ägg i v.6 eftersom jag måste vara nedreglerad så himla länge, finns ju roligare saker än att vara en klimakteriehäxa - tycker visst maken med, hi, hi
Stora nyårskramar i efterskott till er alla och god fortsättning!!
Villsågärna: Låter jobbigt med dina biverkningar, men när du tänker på vad slutresultatet förhoppningsvis kommer bli av alla hormoner du proppar i dig så kanske det känns lite lättare.
Hallå
Sorry för jag inte har uppdaterat Er... Min igångsättning gick åt pipsvängen... Så det blev akut snitt den 25/12 kl 22.08 föddes sonen Texas. 46cm lång och 2770gr. efter ha vart på BB ngr dagar så har vi nu äntligen kommit hem. Å vi mår bra och försöker få lite rutiner. Han äter mest hela tiden å e en glad liten "skit" =D Kan ännu inte riktigt förstå att jag nu är MAMMA??? Men det är helt underbart å fantastiskt jag bara myser ;)
Massor av kramar till Er alla som kämpar. Åter igen vill jag ge Er hopp eftersom det tog 10 år för mej att få denna skatt jag nu har i min famn.... Ge inte upp det blir Er tur med snarare än ni tror.
Grattis anirac juldagen är nog en bättre födelsedag än julafton. Skönt att allt gått bra!!
anirac: Ett stort grattis, vad underbart att din son äntligen är här!
Grattis Anirac1!!!! Stora kramar