• Svar på tråden ÄD på KS/Huddinge tråd 6
  • Bette

Glömde skriva att vår lilla kille har ökat på bra i vikt han väger nu 4340 gram och är 56,5 cm lång, det är superbra det. Nu blir det inte BVC förens den 18 januari.

Bette

• villsågärna38

Hej tjejer och tack för alla kramar och tummar!!!
    Nu har jag tagit Procrensprutan!! Fick mens igår så det var inget att vänta på tyvärr, brukar må urkass vid nedreglering men det är ju bara att bita ihop. Blandade och gav själv här hemma och det gick som smort. Provtagning i mitten på januari och sen östrogentabletter v.4. Jättekul att vara igång!!! Hur har ni mått av nedregleringssprutan? Har bara använt spray tidigare. Kram

• NKmamma
    villsågärna38 skrev 2009-12-28 21:45:16 följande:
    Hej tjejer och tack för alla kramar och tummar!!! Nu har jag tagit Procrensprutan!! Fick mens igår så det var inget att vänta på tyvärr, brukar må urkass vid nedreglering men det är ju bara att bita ihop. Blandade och gav själv här hemma och det gick som smort. Provtagning i mitten på januari och sen östrogentabletter v.4. Jättekul att vara igång!!! Hur har ni mått av nedregleringssprutan? Har bara använt spray tidigare. Kram
    Jag mådde bra kände inte av några biverkningar. Tog den inför försöket som resulterade i dottern. Kanske har du samma tur som jag. Det hoppas jag verkligen.
    Men som sagts tidigare detta är en plus-tråd
  • Bette
    villsågärna38 skrev 2009-12-28 21:45:16 följande:
    Hej tjejer och tack för alla kramar och tummar!!! Nu har jag tagit Procrensprutan!! Fick mens igår så det var inget att vänta på tyvärr, brukar må urkass vid nedreglering men det är ju bara att bita ihop. Blandade och gav själv här hemma och det gick som smort. Provtagning i mitten på januari och sen östrogentabletter v.4. Jättekul att vara igång!!! Hur har ni mått av nedregleringssprutan? Har bara använt spray tidigare. Kram
    Vad härligt att du är igång med behandlingen, det låter superbra det.

Kramar

Bette
  • villsågärna38
    Bette skrev 2009-12-29 10:37:42 följande:
    Vad härligt att du är igång med behandlingen, det låter superbra det.KramarBette
    Ja jag satsar på att göra som alla er andra som plussat i den här tråden!!! Har inga känningar alls ännu av sprutan, hoppas att det inte kommer något heller. Kram
  • villsågärna38
    NKmamma skrev 2009-12-28 23:06:13 följande:
    Jag mådde bra kände inte av några biverkningar. Tog den inför försöket som resulterade i dottern. Kanske har du samma tur som jag. Det hoppas jag verkligen.Men som sagts tidigare detta är en plus-tråd
    Oh... hoppas, hoppas!!! Både på bebis och att slippa biverkningar
  • villsågärna38

Måste bara berätta att jag har världens underbaraste man. Han jobbar idag och innan han åkte till jobbet skrapade han hela min bil som var full med tjock is. Tog säkert en kvart i kylan. Han tyckte inte att jag skulle behöva göra sånt nu när jag tagit sprutan. Så skönt att ha det stödet då man vet att det kommer att kunna bli jobbigt med hormonerna. Kram

• Bette
    villsågärna38 skrev 2009-12-29 11:39:03 följande:
    Måste bara berätta att jag har världens underbaraste man. Han jobbar idag och innan han åkte till jobbet skrapade han hela min bil som var full med tjock is. Tog säkert en kvart i kylan. Han tyckte inte att jag skulle behöva göra sånt nu när jag tagit sprutan. Så skönt att ha det stödet då man vet att det kommer att kunna bli jobbigt med hormonerna. Kram
    Vilken gullig man du har. Hoppas innerligt att ni plussar under 2010.

Kramar

Bette
  • AnkieG

Bette: Skulle vara jättetrevligt med en fika.

Freja ligger nu och sover i sin säng, sedan 4 nätter sover hon där hela nätterna och jag ammar henne någon gång mellan 2-4 timmar, fungerar verkligen över förväntan med tanke på att hon är tre och en halv vecka drygt.

Hur gör ni nu när det är kallt, tar Ni promenader iaf?
    Tänker lite på hennes lungor.

• Bette
    AnkieG skrev 2009-12-29 14:27:45 följande:
    Bette: Skulle vara jättetrevligt med en fika. Freja ligger nu och sover i sin säng, sedan 4 nätter sover hon där hela nätterna och jag ammar henne någon gång mellan 2-4 timmar, fungerar verkligen över förväntan med tanke på att hon är tre och en halv vecka drygt. Hur gör ni nu när det är kallt, tar Ni promenader iaf? Tänker lite på hennes lungor.
    Jo jag tar promenader men Christian är påpälsad ordentligt. Han har fleeceoverall och mössa och så ligger han i en fleeceåkpåse och under den har jag ett lammskinn och över åkpåsen har jag en lammullsfilt och sedan så brukar vi gå ut, det har gått bra hittils, men jag går nog inte ut om det blir så där sjutton minus det tror jag inte.

Hur har du gjort i sängen, har du bäddat på något speciellt sätt?

Det vore trevligt och ta fikan nu efter Nyår tycker jag. Vore trevligt om fler hängde på tycker jag.

Bette
Svar på tråden ÄD på KS/Huddinge tråd 6