ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Glömde skriva att vår lilla kille har ökat på bra i vikt han väger nu 4340 gram och är 56,5 cm lång, det är superbra det. Nu blir det inte BVC förens den 18 januari.
Bette
Hej tjejer och tack för alla kramar och tummar!!!
Nu har jag tagit Procrensprutan!! Fick mens igår så det var inget att vänta på tyvärr, brukar må urkass vid nedreglering men det är ju bara att bita ihop. Blandade och gav själv här hemma och det gick som smort. Provtagning i mitten på januari och sen östrogentabletter v.4. Jättekul att vara igång!!! Hur har ni mått av nedregleringssprutan? Har bara använt spray tidigare. Kram
Måste bara berätta att jag har världens underbaraste man. Han jobbar idag och innan han åkte till jobbet skrapade han hela min bil som var full med tjock is. Tog säkert en kvart i kylan. Han tyckte inte att jag skulle behöva göra sånt nu när jag tagit sprutan. Så skönt att ha det stödet då man vet att det kommer att kunna bli jobbigt med hormonerna. Kram
Bette: Skulle vara jättetrevligt med en fika.
Freja ligger nu och sover i sin säng, sedan 4 nätter sover hon där hela nätterna och jag ammar henne någon gång mellan 2-4 timmar, fungerar verkligen över förväntan med tanke på att hon är tre och en halv vecka drygt.
Hur gör ni nu när det är kallt, tar Ni promenader iaf?
Tänker lite på hennes lungor.