ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Pricken: Olivia är ett fint namn.
Emmy skönt att det gick bra för Adam när vagnen välte. Bra att du gör nåt Det kan ju sluta ännu värre för någon annan.
Dottern tog sin andra dos av svininfluensavaccinet i torsdags. Så fort hon ser där plåstret har setat så ojar hon sig och säger puta (spruta)
Skönt iaf att det är avklarat.
Ville bara uppdatera Er lite har ju BF om 2 dagar MEN inget har hänt än... Å i morgon är det dax för spec MVC agn min igångsättning den 27 =D
Lycka till alla som kämpar.
Idag var det UL för mig och det gick bra, skönt! Det gick bra att förstå och se vad som visades på skärmen och så fick vi med oss några bilder hem att spara med de andra från tidigare UL. I början av nästa år är det dags att börja kolla på barnvagn och så har jag tänkt.
Jag är annars lite tröttare än vanligt så jag har inte hunnit med allt som jag hade tänkt inför julen, ja alltid är det något. Mår fortfarande illa då och då också.
Hur mår du Estra?
Lycka till nu så mycket inför förlossningen anirac!
God Jul till er alla
Kramar
Amelie
Hej tjejer! Hoppas att allt är bra med er, era magar och de små för er som har fått era älskade bebisar Jag skulle behöva lite råd ifrån er mer erfarna.
Vi ställdes idag inför ett dilemma. Huddinge kommer inte att fatta beslut förrän i slutet på januari om vi får "vår" donator godkänd som direktdonator och sen kan vi inte göra äggdonationen förrän i slutet på mars tidigast (själva äggplocket alltså, min behandling skulle ju börja tidigare men ändå). Idag fick vi erbjudande om att haka på en annan donator redan i v.6 och vara mottagarpar 2. Funkar det inte så har vi fortfarane chanserna kvar med vår donator senare om hon blir godkänd som vår vill säga. Hjälp, det här blev jättesvårt. Med vår donator skulle vi få alla ägg och då ökar ju chanserna till frysägg för syskon med samma donator men samtidigt finns ju inga garantier för att det ska funka jättebra med henne heller. Man vet ju aldrig.... Behöver råd!!! Ska vi chansa? Vad tycker ni? Kramar
Hej allihop!
villsågärna38: Oj, förstår dilemmat.. Jag skulle nog ändå välja att vara mottagarpar 2 i vecka 6. Mest för att jag tror på att ta dom chanser som kommer, för man vet aldrig när det kommer en igen. Som du skriver själv, ni kanske inte får ägg som mott.par 2 & er donator kanske inte blir godkänd. Er donator kanske inte får några bra ägg heller. Det är många frågetecken. Förstår som skrivet att det är ett svårt val, men jag skulle köra i vecka 6. Lycka Till med beslutet! Kram
Amelie- Härligt att det gick bra på UL! Det är underbart med bilderna! Vi ska scanna in deom så snart vi har tid över, bra om man vill behålla dom.
Anirac- Lycka till med förlossningen! Spännande
I morgon åker vi till min Mamma & hennes man i Sollentuna. Min storebror kommer oxå. Ska bli underbart att fira jul med Adam Har längtat så.
Jag önskar er alla en riktigt God Jul, alla Mammor & blivande Mammor. Ni som fortfarande kämpar: det är så värt det i slutänden. Tack för att ni finns allihop!
Massa Julkramar- Emmy