Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
geten: tack vännen
hmmm då kanske det finns hopp om behandling innan sommaren. Vore ju nice hmm hmm hmm.
Det positiva med FET i muminland är ju att vi bara kan säga till och sen köra på kommande mens, ifall det drar ut på tiden på KS.
Det var negativt för mig...
Caribe: Grattis till att ha blivit ruvare av twinsfrön De låter toppen...nu blir det plus lagom till jul då, världens bästa julklapp
Kramiis :grattis ,vilken fin julklapp ni också fick Nu kan ni åka på semster och fira att ni äntligen är framme och slipper åka iväg för ÄD.Nästa gång är det din tur ,vännen
Åh vad tråkigt
loppa69: Vad tråkigt! Jag vill inte ge dig falska förhoppningar, men, för mig, på RD13 hcg var bara 3,5. Enligt standard var jag inte gravid då. RD16 har jag plussat svagt med urinprov och RD17 var hcg 29. Jag tycker inte att det är kört än! Höll i ett par dagar till! Ta ett prov till om 3-4 dagar!
Loppa69: stackare. Jag är så ledsen för din skull. Vet precis hur det känns. Men, kanske som Crijo säger - ge inte upp helt ännu!
Caribe: Grattis!! Hoppas du får en skön ruvartid i julstämning!
Jag har en fråga till er om blodprov för koagulationsfaktorer. Jag har fått rådet av min läkare i Riga att ta prov för APTL, INR, Protrombine complex, D-Dimeri, lupus antikoagulation. Har någon av er tagit dessa prover? Jag har ringt till alla möjliga ställen (privata kliniker, vårdcentraler mm) men ingen vill ta dessa prover.
Undrar så om någon av er tagit dessa och var ni gjorde det, och vad gjorde läkaren med resultatet?
Så tacksam för era svar!
KRAM,
C
Geten, både ledsen och glad för din skull! Njut av jul och din älskade! Nästa år är ditt år!
Kramiis, så härligt att det öppnas nya vägar för dig! Och så ska du ha semester, njuuuut!
Loppa, va tråkigt, men jag håller med Crio. Gör nya tester om några dagar, man vet aldrig!
Kram
ZXZX