• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • actionvera

Caribe: håller tummarna hårt hårt!

Bette: Grattis till sonen!

• LoLiNi

crijo: mina var stora till att börja med så de har bara förändrats i utseende och "konsistens"! Jag har dessutom varit noggrannare med vad jag äter och de har snarare blivit lite mindre än tidigare, men inte en hel kupa…
    Men det är nog inte allt för ovanligt, min kompis i England blev "kurvigare" kring vecka 6.

Caribe: lycka till - jag ska hålla tummarna tills de blånar!

Kram
    Låla

*** gravid ***
  • crijo

Caribe: Håller tummarna!

Låla67: I vilken vecka är du? Har du många symtom?

• tandmaja

Stort GRATTIS till prinsen Kikki70

Caribe: Håller tummar och tår för att dina små frysgubbar klarar sig idag

• kramiiis

åhh tandmaja hur har du haft det? skönt hoppas jag

kram!

♥I know what I want and NOTHING is going to stop me now!♥
  • Caribe

Nu ringde dom från Åbo och av 4 st hade 2 st klarat sig och såg fina ut så långt! Så båtresan ikväll blir av som planerat, sen ringer labbet mig imorgon bitti när vi kommer av båten och om dom inte skulle ha klarat sig så tar vi isåfall vändande båt tillbaka, men jag tror på mina 2 mammas kämpar

Väntar otåligt på att få göra FET den 8 december
  • tandmaja

Caribe: två räcker för twins so far so god jag tror oxå på dina småttingar och komer hålla tummen tills imorgon 15. 00 ,då är du på väg ifrån kliniken som nybliven 2 äggs ruvare .-)

Kramiis :jag har haft det toppen det var massor med snö och jag har ridit islandshäst och badat i varma källor, i snöstorm: urmysigt. Men nu tillbaka i mörkret och regnet här längat jag efter sool och ljus... Lyllo dig som snart sitter där på stranden

• kramiiis

caribe: jag tror på dina twins tummarna hålles hårt!
    KRAM

tandmaja: låter härligt! tycker det verkar så häftigt att bada i varma källor
    Du får väl hänga på, är du liten får du plats i väskan
    Ska bli sååå sköööönt!
    kram!

• tandmaja

Kramiis : inga problem jag åker gärna i resväskan för att få chans till lite sol
    Förstår att du längtar, jag hann knappt hem innan jag började kolla på resealternativ under julledigheten. Får se om det blir någon solresa...älskar solen och är helt beroende av att få åka bort och bara slappa i en solstol när det är mörkt och kallt här...

Kan annars verkligen rekommendera Island, men det är nog ännnu finare på sommaren då det är ljust dygnet om

• kramiiis

tandmaja: hihi, ja det är nästan man gör vad som helst för lite sol och värme
    Haha, helt rätt att kolla resor direkt{#lang_emotions_sunny}

ja jag kan oxå tänka mig att det är väldigt fint på sommaren. Kanske får bli nästa sommar. Hmm.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa