• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • kramiiis
    villsågärna38 skrev 2009-12-04 13:55:02 följande:
    Mitt låg på 0,78 i april, har alltid legat under 1 så det är därför de aldrig har tagit fler prover. Osäker på om jag ska försöka forska vidare här... vad tror du? Kram
    hmmm då skulle jag nog vara "nöjd" verkar ju vara bra. Men tnf-alfa skadar ju inte att försöka få ta.
    villsågärna38 skrev 2009-12-04 13:57:50 följande:
    En fråga till:Någon som haft bakteriell vaginos utan symtom? Det är ju också något som kan öka missfallsrisken. Hade det en gång när jag var runt 20 men då hade jag symtom, fick antibiotika och sen gick det över. Har aldrig haft symtom igen efter det. Kram
    inte vad jag vet. Men hur kollar man det??

kram
    ♥I know what I want and NOTHING is going to stop me now!♥
  • kramiiis
    Nidra skrev 2009-12-04 13:56:56 följande:
    Apropå FET. Har någon erfarenhet av assisted hatching? Har läst att det kan bättra på chanserna med frysta embryon.Mvh Nidra
    gjorde inte ZXZX AH detta FET?
  • isisisis

Varför inte skriva en rad till Reprocentralen med era frågor?
    De är experter på immunologi,mediciner ÄD behandlingar utomlands mm..det kostar inget,och så slipper man spekulera och få oriktiga svar?

reprocentralen123@yahoo.se

En tanke bara eftersom det alltid är tusen frågor och ingen verkar ha läst hela tråden med de svar som redan lämnats!

Ha en trevlig helg på er

• kramiiis
    isisisis skrev 2009-12-04 14:03:21 följande:
    Varför inte skriva en rad till Reprocentralen med era frågor?De är experter på immunologi,mediciner ÄD behandlingar utomlands mm..det kostar inget,och så slipper man spekulera och få oriktiga svar? [email protected]En tanke bara eftersom det alltid är tusen frågor och ingen verkar ha läst hela tråden med de svar som redan lämnats! Ha en trevlig helg på er
    jag har bombat dem med frågor nästan iaf!
    så jag håller med dig om att det är smart att kontakta dem istället. För jag är iaf ingen expert...

trevlig helg vännen!
  • kramiiis
    villsågärna38 skrev 2009-12-04 14:06:25 följande:
    Man kollar med hjälp av ett prov som görs vid en gynundersökning. Bakteriell vaginos kallas också slidkatarr, läs mer här. www.orebroll.se/uso/page____15074.aspx Kram
    tack!
  • ZXC

De gjorde assisted hatching på mina embryon den här gången. Jag minns inte, men ev. gjordes det även förra gången, då lyckades jag inte...
    Jag har inte läst in mig så mycket på det, men när doktorn föreslog det så tyckte jag att om hon trodde det kunde hjälpa så skulle hon göra det! Jag menar, ALLT som kan göra att man lyckas är bra saker!

Kram
    ZXZX

• villsågärna38
    isisisis skrev 2009-12-04 14:03:21 följande:
    Varför inte skriva en rad till Reprocentralen med era frågor?De är experter på immunologi,mediciner ÄD behandlingar utomlands mm..det kostar inget,och så slipper man spekulera och få oriktiga svar? [email protected] tanke bara eftersom det alltid är tusen frågor och ingen verkar ha läst hela tråden med de svar som redan lämnats! Ha en trevlig helg på er
    Tack för tipset!! Har alltid trott att jag inte varit i riskzonen utan att det "bara" varit mina ägg det varit fel på men kanske bra att gräva vidare lite iaf. Kram
  • Nidra
    ZXC skrev 2009-12-04 14:08:07 följande:
    De gjorde assisted hatching på mina embryon den här gången. Jag minns inte, men ev. gjordes det även förra gången, då lyckades jag inte...Jag har inte läst in mig så mycket på det, men när doktorn föreslog det så tyckte jag att om hon trodde det kunde hjälpa så skulle hon göra det! Jag menar, ALLT som kan göra att man lyckas är bra saker! KramZXZX
    Låter bra! Jag tror att vi ska välja det vid vårt FET. Blev du nedreglerad den här gången? Hur många tinade du upp / satte in?

Mvh Nidra
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa