• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • kramiiis
    villsågärna38 skrev 2009-12-07 14:34:02 följande:
    Oh va härligt med sol och semester!!! Hoppas att du får en superskön semester Kramiiis!!!
    tack vännen
    ska dricka goda drinkar och göra precis vad jag känner för! ska bli skönt att typ sova dygnet runt i antingen sängen eller solstolen, behöver det
    ♥I know what I want and NOTHING is going to stop me now!♥
  • saknarknytte
    Bette skrev 2009-12-06 15:36:55 följande:
    Hej alla,Vi har fått en son den 1/12 planerat kejsarsnitt, vikt 3950 gram och 53 cm. Helt underbar liten kille, amningen har precis kommit igång. Har varit en liten tuff början, legat på neonatalen sedan i onsdags. Christian hade svårt med andningen i början och syresatte sig lite dåligt, fick sondmatas och övervakas ett dygn, nu är allt dock toppen och killen säger till när han är hungrig och vi ska byta blöja. De röntgade även lungor och tarmar för att se att allt är okej, han hade mycket fostervatten som kom upp första dygnet. Imorgon åker vi hem med vår guldklimp.KramarBette
    Stort grattis till guldklimpen. kram
  • saknarknytte
    Caribe skrev 2009-12-07 09:14:38 följande:
    Grattis Bette hoppas Ni njuter för fulla muggar av att Christian äntligen är här nu Esther hårda tummar för återföring den 9:e, grattis till så många ägg Då hoppas jag bli ruvarkompis med dig för idag tinar dom mina 4 frysta frön och jag hoppas så att 2st av dom klarar sig och vill komma till mig imorgon 14.30 finsk tid
    Håller tummar och tår för er. Kram
  • Nidra

Bette: Grattis till lilla killen!

Caribe: Jag håller tummarna för dina 2 frysisar! Ska bli spännande!

Längtar själv som en galning till vi ska försöka med FET igen. Drömde inatt att vi skulle få tillbaka våra tre frysisar. De hade börjat med en ny metod, nämligen att återföra embryonen i mitt öga (!). Jag var väldigt tveksam till metoden, men doktorn sa att de skulle hitta rätt och fästa i alla fall. Doktorn droppade in 2 embryon i mitt öga, men då det tredje embryot skulle sprutas in så stod jag på mig och ville ha det infört i livmodern istället! *skratt*! Ja, herre gud...

• villsågärna38
    Nidra skrev 2009-12-07 16:05:50 följande:
    Bette: Grattis till lilla killen!Caribe: Jag håller tummarna för dina 2 frysisar! Ska bli spännande!Längtar själv som en galning till vi ska försöka med FET igen. Drömde inatt att vi skulle få tillbaka våra tre frysisar. De hade börjat med en ny metod, nämligen att återföra embryonen i mitt öga (!). Jag var väldigt tveksam till metoden, men doktorn sa att de skulle hitta rätt och fästa i alla fall. Doktorn droppade in 2 embryon i mitt öga, men då det tredje embryot skulle sprutas in så stod jag på mig och ville ha det infört i livmodern istället! *skratt*! Ja, herre gud...
    Det var bland det roligaste jag läst på länge Håller tummarna för att du ska få alla embryon i livmodern när det är dags!!! Kram
  • spiralling

Nidra: hehehehe så kul

GRATTISSSSSS alla nyblivna mammor. Lite avundsjuk är man allt

• LoLiNi
    crijo skrev 2009-12-07 10:39:05 följande:
    Caribe: Håller tummarna! Låla67: I vilken vecka är du? Har du många symtom?
    Jag går in i vecka åtta idag! Och har lite olika symptom, men jag blir lätt yr, molvärk ibland (lite mindre senaste dagarna), ådriga bröst och de ömmar även ibland, samt de två senaste illamående och halsbränna! :)

Kram
    Låla
    *** gravid ***
  • Lilla Fia 65

Haha om doktor Söritsa sa att han skulle stoppa dem i mitt öga så skulle jag också stå på mig. Bra att du gjorde det i drömmen! Det bådar gott! Vad kul du är.

Nidra skrev 2009-12-07 16:05:50 följande:
    Bette: Grattis till lilla killen!Caribe: Jag håller tummarna för dina 2 frysisar! Ska bli spännande!Längtar själv som en galning till vi ska försöka med FET igen. Drömde inatt att vi skulle få tillbaka våra tre frysisar. De hade börjat med en ny metod, nämligen att återföra embryonen i mitt öga (!). Jag var väldigt tveksam till metoden, men doktorn sa att de skulle hitta rätt och fästa i alla fall. Doktorn droppade in 2 embryon i mitt öga, men då det tredje embryot skulle sprutas in så stod jag på mig och ville ha det infört i livmodern istället! *skratt*! Ja, herre gud...
  • Annikamarie

Caribe, så spännande, håller tummar!
    Inga graviditetstecken ännu för mig som ruvar på 11 dagar.Hrmm.Ömma bröst bara.Tjockt i magen..
    Testdag nu på fredag.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa