Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Problemet för loppa är nog att Dr. Söritsa rekommenderar att man slutar medicineringen om hcg är lägre än 15 på första testdagen och om det är mellan 15 & 40 testa igen efter ett par dagar.
loppa, känner du dig gravid? Vet att det är en svår fråga att svara på om man inte varit gravid förr, men låt dina instinkter tala, inte hoppet. Så vet du om du ska fortsätta med medicinen och testa igen om några dagar. Du behöver inte ens berätta för Dr. Söritsa att du inte slutat medicinera...
Lycka till vännen!
Kram/Låla
Ja, det stämmer så säger Söritsa. Hm, då kanske man var gravid då i juni när man testade och hade för lågt. Var det rd 14 man testade? Jag minns inte.
Fortsätt medicinera tycker jag med Loppa.
Mitt HCG var mindre än 2 och då är det tyvärr helt kört utan tvekan på RD12. Jag vet inte om jag orkar mer. Måste tänka. Jag har dessutom endometrios som krånglar till det hela och försämrar mina chanser. Eftersom jag är ensamstående så har jag ingen "rött" till utredningar här hemma och i Estland så kommer det att kosta ca 40 000 bara för utredning. Som ensamstående sjuksköterska har jag inget gigantiskt lönekontot att ösa ur=(
åhh älskade loppa, jag lider med dig verkligen så otroligt ledsamt!
Har du några i frysen??
kanske ska du låta dig vila från allt ett tag? när det gäller din endo kan du inte få nedregleras med aninten spary eller sprutor en längre tid? För att låta det "läka" ut?
stor kram till dig!
Carmencita, jag har tagit lupus antikoagolans.
Lupus antikoagulans ingår i vanlig basutredning om koagulationsrubbningar, såkallad trombofili utredning.
Jag fick en remiss av min husläkare till Kemiskt lab. Det var inte lätt men efter många "påminnelser" så fixade hon det. Annars är det ett som vanligt blodprov i armen.
Kram Bettina
Loppa: Vännen, jag är obotligt optimist. Jag vet att jag kanske inte är det bästa exemplet, eftersom jag är bara i v6 och inte än sett vad som finns där inne...men, RD13 hade jag hcg på 3,5!!!! Om det börjar fördubblas för dig, jag tror med hela hjartat att det finns hopp.
Min kompis berättade för mig igår, att när hon blev gravid (naturligt sätt), plusade hon sent också (typ v5). Hon vet exact när hon har ÄL och har alltid haft otrolig regelbunden menscykel. Hon var säker på att hon var gravid men gjorde 4 urintester med 2-3 dagar mellan innan hon plussade. Haft många rejäla blödningar mellan v6 och v11. Hon har en flicka som är 1,5 år och som vägde 4,100kg när hon föddes.