Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Kramiiis - grattis till fin slemhinna, den hinner ju tjocka till sig lite ytterligare oxå tills det är dags. Nej det är väldigt jobbigt att man får reda på "när man ska åka" med så oerhört kort varsel! Jag satt och bokade upp massa biljetter för olika scenarion & sen fick jag avboka dom som inte blev aktuella, jobbigt och man får hålla tungan rätt i mun! Men till Åbo kommer du iallafall, tror det är på viking line dom har hytt lösa platser som dom säljer, man får helt enkelt sova på en stol ngnstans.. inte så kul men då vet man iallafall att man kan komma dit!
Idag stod det med stora bokstäver i min kalender "STORA UL - 18+1" kände hur ledsen jag blev när jag såg det, tänk att jag kunde varit halvvägs i graviditeten nu..... längtar sååå att få försöka igen!
Gottisen och Sanndy håller tummarna att det är ofarliga blödningar och att allt går bra!
caribe: ahh ok, då kommer man dit iaf. Har inga problem att sova på en stol. Kanske är lite trött när man kommer fram bara Men har kollat runt på både flyg med sas/finnair och båt med viking/silja och det verkar finnas kvar biljetter. I värsta fall får man väl pröjsa lite extra... kan ju åka via helsingfors oxå i värsta fall, gjorde vi i somras och tog tåget till åbo funkade bra.
äsch nu bara svamlar jag
tack! slemhinnan verkar vara det ända jag kan lita på när det gäller min kropp!
gumman, förstår verkligen att var tungt att läsa så hemskt att det inte gick vägen
är så ledsen fortfarande för din skull. men väldigt glad att du är en sån kämpare! du får mig att orka!!
KRAMAR OM DIG! snart är det dags för fet! och då banne mig ska det vara din tur!
saknarknytte: tack! åhh vad jag håller tummarna för dig imorgon! det kommer gå toppen
slemhinnan bör väl vara minst 7 mm och treskiktad vid ET har jag för mig mina svenska läkare sagt.
har lagt till dig i min adressbok så du kan läsa bloggen: http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-54/b108585.html
kramar söta tjejer!
niolo: grattis till ruvning!
sanndy: kramar om!
Kramiiis:
Tack!
Jag förstår att du tycker det är jobbigt att inte veta när ni ska åka. Så är det nog tyvärr för oss överlag tror jag.
Vi fick ju också veta först på fredagen att mannen skulle vara där tisdagmorgon och jag torsdag förmiddag.
Det blev ett himla knåpande. Mannen fick ta viking line på måndagkväll. Och på tisdagen ta tåget från Åbo till Helsingfors å sedan flyg därifrån.
Sedan fick jag åka Silja dit på onsdagskvällen och Viking line hem på torsdagskvällen. Jag hade dag hotell i Åbo, för att slippa att bara gå och dra.
Men jag gjorde en fuling när jag bokade biljetter. Jag bokar kryssningsbiljetter även om jag bara åker åt ett håll. Eftersom det blir billigare än reguljär (stavas det så?) biljett. Bara ett tips!
niloi: ahh tack för tipset angående kryssningsbiljetter! ska kolla på det oxå
jo det blir ju meckigt för oss alla när det är utomlands man ska och jag vet ju från mina egna ivf:er att det inte går att bestämma ÄP datum förrän ganska sent. Var lite lättare att planera in uppsala resa än åbo resa
men det kommer väl säkert ordna sig det oxå på ngt vänster
Nioli den fulingen gör jag oxå bokar oxå kryssningsbiljetter, mkt billigare så!
Hur går det med ruvandet?
Caribe:
Jag känner inte av något. Varken av medicinerna eller något annat. Så det är väl bara att vänta och se. Men den här perioden av väntan är ju så fruktansvärt lång....