Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Skönt med lite humor mitt i allt medicinerande nioli så klart blir det kanonbra om embryona matas med granater hi hi hi och håller med om att man firar verkligen konstiga saker nuförtiden, själv firar jag att jag slutat blöda
det tog 5 veckor men nu äntligen så slipper jag binda och blod, tjoho
Saknarknytte varm kram till dig, det är inte alltid så lätt att behålla sitt självförtroende när man hela tiden får höra om allt som är skruttigt på en, men ge inte upp vännen!
Tjorvar grattis till ruvarstatus hoppas på plus för er!
Caribe: Ja, visst firar vi konstiga saker ibland
Ett stort GRATTIS från mig.
kikar förbi och kramar om er!
har inte varit inne och läst under helgen och jag får nog ta igen det lite senare för jag är överöst med jobb.
men jag tänker på er alla!
själv ska jag på vul imorrn och kolla slemhinnan och sen får jag förhoppnigsvis reda på när i nästa vecka det blir en tur till åbo!
Hej på er,
Har inte varit inne på några veckor, har "skummat" ifatt inläggen sedan dess.
Vallmo74 och amn så tråkigt att höra.
Gottisen, håller tummarna. har varit med om ungefär detsamma. Förra veckan hade mitt lilla knyt klarat flera blödningar och allt såg fint ut - hoppas detsamma för dig.
Hade en blödning för 2 veckor sedan som varade i ca 4 timmar och sedan slutade. Har haft små blödningar flera gånger sedan dess. Fick en tid för VUL i onsdags och fick då se ett litet knyte 7,1 mm (låg 1 vecka efter i utveckling - ingen fara enligt gyn). Hade en liten blödning i helgen igen, man blir verkligen nervös. Jag gick på eget bevåg upp från 2 vaggisat (progesterone 400 mg) till 3 för en vecka sedan. Vågade inte gå upp mera men det verkar på er andra som om det är OK?! Har ni minskat sedan eller legat kvar på 4-5? Hur har ni fördelat dem över dagen?
Hur har ni trappat ner Progynonet? Enligt rek. från Riga (EGV) ska de trappas ner i vecka 7-8, och nedtrappningen är beroende på hur mycket hormoner man har tagit upp i blodet. Har ni fått samma rekommendation? Har ni haft läkare här i Sverige och har kunnat ge ordinationer för nedtrappningen?
Kram och lycka till alla ni som är på G
Sanndy
merlot: ja, jag hoppas verkligen att humor finns även vid ÄD.
Fick mig ett gott skratt av humorinläggen
tjorvar o saknarknytte: Lycka till med era ruvningar
Supertrouper: Hoppas de snart finner en donator till er
Caribe: Skönt att du mår bättre o att kroppen kommit på rätt köl igen
Har varit på ul idag. Vet inte om jag skall skratta eller gråta. : ) : (
Satt och väntade på min tur, var så glad då jag inte blödde igår. Plötsligt får jag jätteont i magen och ryggen. Läkaren ropar in oss i samma veva. Jag sätter mig på gynstolen och så börjar jag blöda, mycket. Han kunde konstatera att det finns 2 hinnsäckar, ett med gulesäck och hjärtslag, det andra var osäkert. Men han sa även att det är pågående missfall.
Nu hoppas jag att om den andra nu inte klarar sig så att den inte drar med sig den med hjärtslag. Läkaren vågade inte säga så mycket då ul såg ut som det gjorde.
Skall dit om 10 dagar igen.
Pga av den stora blödningen så var det svårt att ta till sig att det fanns ett tickande hjärta, tänk om den inte klarar sig heller. Tårarna bara rann och min man torkade bort dom och tröstade mig.