• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ta i örat eller knäppa på fingrarna, vad är okej?
  • CloudBerry the 1st

Nyss så skulle min 1,5 åring vrida på plattorna..jag tog henne i handen och gick till tv-rummet och vips hade hon glömt det.
    Det går göra på ett annat sätt än att knäppa på fingrarna.

Nej, den passar inte dig: cloudberry1st.devote.se
  • Glamrockare
    CloudBerry the 1st skrev 2009-08-20 18:00:40 följande:
    Nyss så skulle min 1,5 åring vrida på plattorna..jag tog henne i handen och gick till tv-rummet och vips hade hon glömt det.Det går göra på ett annat sätt än att knäppa på fingrarna.
    smart mkt smart.
    Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • vampyria2
    Nyss så skulle min 1,5 åring vrida på plattorna..jag tog henne i handen och gick till tv-rummet och vips hade hon glömt det. Det går göra på ett annat sätt än att knäppa på fingrarna.
    Härligt att höra att det finns föräldrar som behandlar barn på ett humant sätt {#lang_emotions_sunny}
  • SaramedM
    mamman2008 skrev 2009-08-20 13:32:42 följande:
    Kränkt?? HAHA om min sambo daska till mig i baken eller knäpper mig på fingarna så blir ja defintivt inte kränkt!Om han anser att ja gjort något fel så ska jag väl få höra det eller? Så att jag LÄR mig att inte göra om det.Ett barn blir inte rädd för en förälder bara för att det har tydliga regler och gränssättningar... visa isf ett bevis på ditt påstående... VART står de i lagboken att ett barn INTE ska ha regler och gränser?
    om min man skulle bestraffa mig fysktisk skulel jag skilja mig
  • Pralin M

Nyss så skulle min 1,5 åring vrida på plattorna..jag tog henne i handen och gick till tv-rummet och vips hade hon glömt det.Det går göra på ett annat sätt än att knäppa på fingrarna.
    Nämen? FUNKADE det verkligen? Slutade hon då?
  • Liljan77

Skulle inte få för mig att göra någe utav dumheterna.Här används rösten.Min son hör på min röst när han e på g o göra någe fel.

• P ä r l a n
    SaramedM skrev 2009-08-20 20:16:48 följande:
    om min man skulle bestraffa mig fysktisk skulel jag skilja mig
    samma här. Min man har aldrig rört mig på det sättet tack o lov, inte ens skällt. Och tänka sig, han är ju va vissa tror är typ terrorist haha (pga att han e praktiserande muslim me skägg o allt)

Jag är verkligen tacksam att både jag o maken har samma inställning till aga. Ingen av oss skulle få för oss att slå till vår lillskrutta för att hon gör ngt hon inte får.

Förstår inte hur man kan leva med sig själv om man slår sitt barn *ryser*
  • CloudBerry the 1st
    vampyria2 skrev 2009-08-20 19:06:50 följande:
    Härligt att höra att det finns föräldrar som behandlar barn på ett humant sätt
    Glamrockare skrev 2009-08-20 18:41:06 följande:
    smart mkt smart.

Pralin M skrev 2009-08-20 20:43:08 följande:
    CloudBerry the 1st skrev 2009-08-20 18:00:40 följande: Nämen? FUNKADE det verkligen? Slutade hon då?
    Ja visst är det sjukt?
    Nej, den passar inte dig: cloudberry1st.devote.se
  • Veladis
    Alisa skrev 2009-08-19 23:53:08 följande:
    Precis vad jag tänker också.Men du kanske inte skrev inlägget för att informera mig utan de som inte fattar att kroppsbestraffningar är helt vansinnigt? 
    Nej, det var inte skrivet till dig, ursäkta om du tolkade det så. jag tyckte bara att det var ett bra exempel!
  • P ä r l a n

CloudBerry the 1st - du måste ha en myyyyycket snäll 1,5åring... För de flesta andra ungar måste man klappa till så att de fattar *ironi'

Svar på tråden Ta i örat eller knäppa på fingrarna, vad är okej?