Augustibebisar 2008, del 8
jucea, tack för de tröstande orden om dagiset. Det kanske är så att han behöver börja träffa andra barn också. Och så är det ju inte så många timmar det gäller. Jag tänkte att jag går dit med honom på morgonen och hämtar honom när han ska sova, så får han somna i vagnen på vägen hem igen.
Nej fy ush för spindlar! Ryser när jag läser om ditt spindelbo!
Suss, ja är ensam rätt mycket på dagarna då bara farfar men ingen av de andra far och morföräldrarna eller syskon bor här nära och alla vänner jobbar ju. :/ Och precis som du skriver så är det väldigt svårt att be om hjälp när man själv tycker att man inte har nån giltig orsak. Och så är det också trist att jämt behöva redogöra för vad det är man ska göra och vad man gjort.
Och om baket. Min mamma bakar kanelbullar idag som hon tar med sig och min gammelmormor har bakat tårtbottnar som hon skickar med. Så lite hjälp har jag fått trots allt. Men visst var jag påväg att ge upp då den andra kakan misslyckades. Men då visste jag vad som hade misslyckats med nr1 och nr2 så den tredje kunde ju inte misslyckas efter det :)
Jag köpte förresten en teletubbie dvd åt F i förra veckan. Han ÄLSKAR dem! :) Speciellt kapitlet om teletubbisarnas favoritsaker :) Köpte två men den andra får han först imorgon :)