Mamma ska börja jobba på ett bageri :) Blir tidiga morgnar med väckning klockan 04:30 för henne, men det är bara ett halvtidsvikariat så hon slutar redan klockan 9:30 så är hon trött så är det ju bara för henne att lägga sig ner o sova några timmar till sen. Är så glad för hennes skull. Hoppas hon kommer att trivas.
VT, nej jag berättade inte för mamma, och bestämde mig för att inte säga till någon annan heller i.o.m att det ännu är så tidiga veckor. Känns att det vore jobbigt ifall det inte är bra och att behöva berätta till alla sen att det inte blev så. Men jag tycker ändå att kroppen börjar kännas mer gravid just nu, så jag känner mig mycket lugnare för tillfället. Men nästa månad genast efter ultraljudet berättar jag. Jaa, men min syster kunde jag inte hålla det hemligt för, barnmorska som hon är. Hon tittade på mig i ett par sekunder och uppifrån och ner och sa, du är ju gravid! Hahaha. Vad säger man då liksom? :) Så jag fick gott lov å berätta åt henne hur det ligger till :)
Och idag i butiken kunde jag inte gå förbi saltgurkorna som låg i en såndär tunna. De doftade alldeles underbara tyckte jag, så jag kunde inte motstå. Är inte annars speciellt förtjust i saltgurka, så dethär var något nytt :)