Augustibebisar 2008, del 8
Jucea, jag tycker domhär verkar praktiska då den ena är liksom lite ovanpå den andra. Men hur de fungerar i praktiken vet jag förstås inte....
www.philandtedsprams.com/
Jucea, jag tycker domhär verkar praktiska då den ena är liksom lite ovanpå den andra. Men hur de fungerar i praktiken vet jag förstås inte....
www.philandtedsprams.com/
jucea, kollade inte priset, men jo hua vad dyra! Men namnet hade ju annars varit rätt passande för er familj ;) Men ännu mer passande om det hade varit tage&teds :)
Goddag!
Funderar på F 1-års kalas. Vill ju bjuda på tårta, men innan det skulle jag vilja bjuda på nåt saltigt. Vad ska jag laga? Små coctailpinnar med köttbullar coctailtomater och ost? Eller smörgåstårta...fast det blir ju som tårta på tårta... Tips någon?
Jucea, Så söt han är Ted och han ser ut att ha blivit så stor pojke! Mycket och tjockt hår! Han är väldigt lik P men samtidigt ser man också mycket utav dig i honom.
Idag kom grannen mittemot och bjöd oss på grillkväll. De har en flicka som är bara 2 veckor yngre än F och nu berättade de att ska de få sitt andra i februari. Vore skoj om vi lyckades få till det nu så att både deras första och deras andra en grannkompis i samma ålder :)
LinaS. Paj var en bra idé. Det måste jag fixa! och nån sallad....med soltorkade tomater... :)
VT, ja tiden går såå sakta, men jag håller absolut med om att det är lättare att vänta nu än vad det var innan vi fick F.
Undrar vad som håller på och hända i F utveckling nu. Han äter sämre och sover oroligt om nätterna. Vaknar ca 4 gånger varje natt nu och vill bara till bröstet och snutta :/ Han kan inte gå än så kanske det är det han drömmer om och funderar på...
Någon annan som fortfarande ammar förresten? Jag ammar F morgon och kväll. Nattetid har jag inte ammat honom på länge. Men senaste två nätter har jag låtit honom då han vaknat och gråtit och inte somnat om fast jag gett vatten....
Det blir en tidig natt inatt. Är super duper trött. *gäspar* Gonatt allihopa!
undrar vad som hänt Carina.... hon har inte varit inne på länge...
Lille, ok :) Man hinner bli orolig när någon försvinner som brukar vara rätt aktiv i tråden.
VT, vilka härliga bilder på bloggen! Men...jag blev inte klok på dendär tjocka halva släkten bilden :) ...så nu måste du förklara :) Är Marcus och David tvillingar? De är ju så himla lika i såfall!
Vad roligt med dendär clown-näsan :) Inte lika roligt med den argsinta som attackerade ditt val med Lyckelis mat. Jag tyckte att du gav ett jättebra svar!
Luz, stora damen juh! :)
Jucea, hur blev det med jobbet? Fick du sjukskrivning?