Hejsan!
Här blev det också "inte gravid, ei raskaana" på stickan. Tror det är rätt kört för vår del denhär gången också. Men d bara å sexa vidare :P
Känns dock så konstigt...har haft mensvärk en veckas tid :/ Men annars verkar allt normalt liksom...Kanske jag ändå måste testa om två dagar igen ifall mensen kommer...
Lille, grattis till huset!!
Och hej Carina! Du har varit borta ett tag. Va? 13 tänder!! :) haha. Din lille (store) Didos är en otorolig pojke! Hoppas du får plus på stickan om tre dagar.
Igår var vi och hälsade på vår guddotter 3v gammal. Så pytteliten! F var ju helt enorm i jämförelse! :) Och vet ni vad!? Han tog FEM stadiga steg igår när vi var där!! :) Och han har börjat släppa taget mellan möbler och tar ett par steg här och där....
Tycker inte ni att era bebisar har börjat se stora ut när de ligger i vagnen. Tycker ibland att F ser så stor ut :)
Och vet ni vad jag o P gjorde igår? *fniss* Känns lite löjligt. Men vi bestämde på kvällen att vi skulle flytta F:s säng från vårt sovrum till hans eget rum (som vi inte gjort i ordning än riktigt). Vi bar den ända dit, men när vi kom dit så sa jag: Känns inte dethär lite dumt? Att vår lille pojke ska behöva sova alldeles ensam i ett så stort, tomt rum? Jo, sa P...Och tänk så rädd han kommer att bli när han vaknar mitt i natten på en ny plats och det är alldeles mörkt och ingen trygg mamma o pappa i närheten. Nej ush så hemskt, sa vi nästan i mun på varandra. Ska vi bära tillbaks sängen igen, sa jag. Ja!, sa P. Och så bar vi hela sängen tillbaka igen :) Haha. Så vi nog inte känslomässigt redo att "släppa taget" än :)
Och i vårt sovrums så sover han ändå liksom bakom en vägg som står ut mitt i rumet, så det är lite avskilt från oss. Känns lagom långt borta än så länge.