Kvack: så hon går också nu
Vad tidiga en del är det på det. Jag liksom hoppas att A inte ska börja med det än, en mindre att jaga
sthlmstjejen: förra gången kände jag i princip inget, men så var det efter dom andra barnen också. Dom första menserna kände jag inte mycket, men sen kom även den smärtan tillbaka. Det är f-n drygt, är ju inte människa 1½ vecka i månaden. Först pms och sen smärtor.
Jag drog med barnen och handlade igår, planerade att maken skulle hämta oss. Det gjorde han, och precis när vi skulle lasta in barn och mat i bilen började det ösa ner. Jag skojar inte, på den lilla stunden hann allt bli blött, maken och förpackningarna. Så blött att dom gick sönder... Sen åskade det lite, men det försvann snabbt. Fast det känns som att det inte blir klart, är fortfarande lite grått ute och klibbig luft.
Jag mår iallafall bättre nu, ingen huvudvärk eller så. Idag tänkte jag röja upp här. Behövs röjas massor.
A sov oroligt inatt förresten, han fick sova en stund på min arm. Låg och vände och vred på sig gjorde han, men till slut lyckades han somna om ordentligt. Då passade jag på att lägga ner honom i hans säng, jag kan inte sova annars.
Rimfolina: hoppas kommunen skärper till sig snart och ni kan komma igång ordentligt med det hela igen.