• Anonym (kan stava)

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Har du råkat ut för det? Prins Charming (eller kanske princess) som sedan visar sig vara gift/sambo/eller samtidigt ligger runt med resten av FL? Det började så bra och du tror att han (eller hon) baaaara inboxar med dig och "aldrig har gjort eller känt såhär förut."
    Här kan du lätta ditt hjärta (eller spy galla)

OBS!!!!!!! INGA NAMN NÄMS SÅKLART!

• Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
  • toppzen

Det har väl hänt att man fått nåt erbjudande
    Men inget som ses som seriöst bara roligt hahah

• Anonym (roligt)
    Kamme skrev 2009-05-15 12:01:02 följande:
    Öh?Jag är varken 'gift/sambo/eller ligger runt med resten av FL' och jag varken raggar eller skickar patetiska inbox-meddelanden till folk, däremot vet jag mycket väl om de som gör det - och till viss del vilka som gör det.Och när man sen läser vad dom skriver, i vilka trådar dom skriver och ja, som sagt, vad dom skriver i dom? Jag menar, det är ju fan inte svårt att hitta vilka som är ett gäng patetiska losers i trådarna "Tjejer, hur onanerar ni?", "Onanerar du just nu?" och "Jag är kåt, här i sextråden snackar vi sex" som några få exempel... där dom helt öppet - emot forumets regler dessutom - vill sitta och ha cybersex i tråden, se vilka som är öppet kåta, börja inboxa dom och hoppas på en träff irl så snart som möjligt.
    Nu är det ett tag sedan detta skrevs men oj vad rolig läsning.

Den alltid så coola, snygga, rappa välformulerade Kamme tappar plötsligt kontrollen helt och kallar allt och alla för patetiska. Hmmm vad känsligt ämnet var för Fl-kvinnornas våta dröm.
  • Kamme

Anonym (roligt) skrev 2009-06-01 15:53:36 följande:

Nu är det ett tag sedan detta skrevs men oj vad rolig läsning. Den alltid så coola, snygga, rappa välformulerade Kamme tappar plötsligt kontrollen helt och kallar allt och alla för patetiska. Hmmm vad känsligt ämnet var för Fl-kvinnornas våta dröm.
    Någon var helt fel ute och jag tillrättavisade denne, svårare än så är det inte. De flesta utav dessa patetiska personer jag pratar om har fått den hinten både en och annan gång i diverse trådar från mitt håll även om jag inte sagt det rakt ut. Det gör jag inte heller här där jag inte nämner några namn, men jag tror de vet mkt väl att det är om dem jag pratar

Det tröttsamma i den här tråden är ju hur personen som påstår detta försöker minska mig för att hävda sig själv... Grattis till den vinsten liksom.
  • Micke54
    Kamme skrev 2009-06-01 18:08:44 följande:
    Anonym (roligt) skrev 2009-06-01 15:53:36 följande: Någon var helt fel ute och jag tillrättavisade denne, svårare än så är det inte. De flesta utav dessa patetiska personer jag pratar om har fått den hinten både en och annan gång i diverse trådar från mitt håll även om jag inte sagt det rakt ut. Det gör jag inte heller här där jag inte nämner några namn, men jag tror de vet mkt väl att det är om dem jag pratar Det tröttsamma i den här tråden är ju hur personen som påstår detta försöker minska mig för att hävda sig själv... Grattis till den vinsten liksom.
    Jag försökte varken hävda mig eller minska dig, möjligtvis få lite roligt på din bekostnad.
    Det kändes som ett givet självmål så det var svårt att låta bli.
    Att hävda mig själv över internet har jag absolut inget behov av det klarar jag så bra i vardagen.//M
  • Anonym (roligt)

Alla har vi våra ömma punkter

• Anonym (Betydelse)
    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-08 21:29:33 följande:

Charming (eller kanske princess) som !

Vad är princess charming för nåt?
  • Anonym (jaha)
    Kamme skrev 2009-06-01 18:08:44 följande:

Anonym (roligt) skrev 2009-06-01 15:53:36 följande:

Nu är det ett tag sedan detta skrevs men oj vad rolig läsning. Den alltid så coola, snygga, rappa välformulerade Kamme tappar plötsligt kontrollen helt och kallar allt och alla för patetiska. Hmmm vad känsligt ämnet var för Fl-kvinnornas våta dröm.
    Någon var helt fel ute och jag tillrättavisade denne, svårare än så är det inte. De flesta utav dessa patetiska personer jag pratar om har fått den hinten både en och annan gång i diverse trådar från mitt håll även om jag inte sagt det rakt ut. Det gör jag inte heller här där jag inte nämner några namn, men jag tror de vet mkt väl att det är om dem jag pratar

Det tröttsamma i den här tråden är ju hur personen som påstår detta försöker minska mig för att hävda sig själv... Grattis till den vinsten liksom.
    Fast om det Micke säger är sant så kan man man ju inte kalla det för att "förminska" dig. Om du själv raggar på FL så är det ju grov dubbelmoral att gnälla på att män gör det oxå eller hur?
  • Anonym (jaha)
    Silverkatten06 skrev 2009-05-26 21:39:33 följande:

Alltså jag har helt missat att folk använder FL som dating-site. Är det vanligt?

Ooooja, kryllar av folk som letar knull på FL.

Ofta ser man dem dyka upp och erbjuda sina "tjänster" vid helt fel tillfällen oxå. Tex när någon beklagar sig över sin partner och sitt förhållande, har skilt sig eller funderar på att skiljas... in kommer FL-casanova med kuken i högsta hugg och undrar om hon vill knulla Drömmer
  • Tukt

En 12 år gammal tråd. Men återvinning ska ju vara bra för miljön har jag hört...

• Anonym (Betydelse)
    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-08 21:29:33 följande:

Prins kanske princess

Är det tilltalsnamn
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????