Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Kamme skrev 2009-06-01 18:08:44 följande:

Anonym (roligt) skrev 2009-06-01 15:53:36 följande:

Nu är det ett tag sedan detta skrevs men oj vad rolig läsning. Den alltid så coola, snygga, rappa välformulerade Kamme tappar plötsligt kontrollen helt och kallar allt och alla för patetiska. Hmmm vad känsligt ämnet var för Fl-kvinnornas våta dröm.
    Någon var helt fel ute och jag tillrättavisade denne, svårare än så är det inte. De flesta utav dessa patetiska personer jag pratar om har fått den hinten både en och annan gång i diverse trådar från mitt håll även om jag inte sagt det rakt ut. Det gör jag inte heller här där jag inte nämner några namn, men jag tror de vet mkt väl att det är om dem jag pratar

Det tröttsamma i den här tråden är ju hur personen som påstår detta försöker minska mig för att hävda sig själv... Grattis till den vinsten liksom.
    Fast om det Micke säger är sant så kan man man ju inte kalla det för att "förminska" dig. Om du själv raggar på FL så är det ju grov dubbelmoral att gnälla på att män gör det oxå eller hur?
  • Anonym (jaha)
    Silverkatten06 skrev 2009-05-26 21:39:33 följande:

Alltså jag har helt missat att folk använder FL som dating-site. Är det vanligt?

Ooooja, kryllar av folk som letar knull på FL.

Ofta ser man dem dyka upp och erbjuda sina "tjänster" vid helt fel tillfällen oxå. Tex när någon beklagar sig över sin partner och sitt förhållande, har skilt sig eller funderar på att skiljas... in kommer FL-casanova med kuken i högsta hugg och undrar om hon vill knulla Drömmer
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????