• Kamme

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

hmm

• Kamme
    Anonym skrev 2009-05-09 11:14:45 följande:
    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-09 11:12:27 följande: Ja jag blir ledsen, jag mejla faktiskt tillbaka en gång och undra vad frugan skulle tycka om det hela, och fick till svar att det var inget hon behövde veta.' Lever man i ett öppet förhållande är det sin sak, då är man medveten om det, men när det ska smusslas bakom ryggen, fy fan.
    Ja, det är väll inte för inte man tycker de _flesta_ "män" här på fl är patetiska, när deras grundtanke med att hänga här på FL är att hitta desperata morsor att försöka få i säng.
  • Kamme
    Thaleya skrev 2009-05-09 14:22:29 följande:
    Nej men en överdrivet nyfiken har jag råkat ut för, kände mig lite väl mycket som ett runkmaterial då. Är det olagligt att lämna ut dem annars vore det kul :D
    tror det... kanske... du kan skriva snabbt så kanske en del hinner läsa innan det anmäls och tas bort
  • Kamme

Man undrar ju faktiskt lite, hur dom här "männen" som inboxar massa galet skit till nån tjej dom aldrig ens tidigare snackat med, funkar i verkliga livet...

Går dom runt på jobbet där i sina Coop Konsum-kläder och viskar till kunden i charkdisken hur han vill lägga henne på kylning i frysdisken tills ångorna från hennes frusna andetag immar igen glaset innan han lyfter ur henne, kör ut henne i sin kundvagn till frukt & grönt, sätter ner henne över ett par klasar övermogna bananer i bananhyllan för att sedan knulla henne hårt med en gurka under tiden som hennes förfrusna käke hackar invid roten med dess pärlevita tänder när hans grova 9centimeters kuk i all sin prakt begraver sig 'djupt' ner i hennes hals.

Sick man... It's Sick...

Jag menar, vafan... lägg ner nu, det kan omöjligt finnas NÅGON som tar töntarna på allvar eller finner det upphetsande på något sätt...

Jeez....

• Kamme
    Micke54 skrev 2009-05-14 07:05:18 följande:
    Inte för att vara dryg men kastar du inte sten i glashus nu?
    Ursäkta?
  • Kamme
    Micke54 skrev 2009-05-15 09:31:53 följande:
    ja du kan väl inte sticka under stolen med att du raggat en del på FL själv eller?
    Att jag svarat flirtigt när någon skrivit till mig? Javisst
    Om jag inboxat/raggat i folks GB? Nej - Inte såvida dom inte skrivit till mig först, då svarar jag(ibland).
    Haft baktanken med någon jag börjat prata med här att jag sen ska träffa och ligga med personen? Nej - Däremot har det ju i något fall lett till att jag träffat personen jag lärt känna härifrån.

Vad jag gör på FL är att läsa, diskutera, kommentera, garva åt folk och driva med patetiska människor. Vissa har jag lärt känna och blivit ganska bra vänner med, andra inte.

Var det något mer du undrade min ädle herre?
  • Kamme

Vill va 3 skrev 2009-05-15 11:31:29 följande:

...dessutom är inte tjejer bättre, eller hur? Med tanke på alla 'Princess Charmings' här på siten. Det är inte bara upptagna killar som är i raggartagen...
    sant sant...
  • Kamme
    Micke54 skrev 2009-05-15 11:39:28 följande:
    Haha nä jag reagerade bara på topicen med FL Casanovor, sen såg jag en som verkade vara en av de största klämma ur sig något i sammanhanget rätt underhållande//M
    Öh?
    Jag är varken 'gift/sambo/eller ligger runt med resten av FL' och jag varken raggar eller skickar patetiska inbox-meddelanden till folk, däremot vet jag mycket väl om de som gör det - och till viss del vilka som gör det.
    Och när man sen läser vad dom skriver, i vilka trådar dom skriver och ja, som sagt, vad dom skriver i dom? Jag menar, det är ju fan inte svårt att hitta vilka som är ett gäng patetiska losers i trådarna "Tjejer, hur onanerar ni?", "Onanerar du just nu?" och "Jag är kåt, här i sextråden snackar vi sex" som några få exempel... där dom helt öppet - emot forumets regler dessutom - vill sitta och ha cybersex i tråden, se vilka som är öppet kåta, börja inboxa dom och hoppas på en träff irl så snart som möjligt.
  • Kamme

Anonym (roligt) skrev 2009-06-01 15:53:36 följande:

Nu är det ett tag sedan detta skrevs men oj vad rolig läsning. Den alltid så coola, snygga, rappa välformulerade Kamme tappar plötsligt kontrollen helt och kallar allt och alla för patetiska. Hmmm vad känsligt ämnet var för Fl-kvinnornas våta dröm.
    Någon var helt fel ute och jag tillrättavisade denne, svårare än så är det inte. De flesta utav dessa patetiska personer jag pratar om har fått den hinten både en och annan gång i diverse trådar från mitt håll även om jag inte sagt det rakt ut. Det gör jag inte heller här där jag inte nämner några namn, men jag tror de vet mkt väl att det är om dem jag pratar

Det tröttsamma i den här tråden är ju hur personen som påstår detta försöker minska mig för att hävda sig själv... Grattis till den vinsten liksom.
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????