• Anonym (kan stava)

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Har du råkat ut för det? Prins Charming (eller kanske princess) som sedan visar sig vara gift/sambo/eller samtidigt ligger runt med resten av FL? Det började så bra och du tror att han (eller hon) baaaara inboxar med dig och "aldrig har gjort eller känt såhär förut."
    Här kan du lätta ditt hjärta (eller spy galla)

OBS!!!!!!! INGA NAMN NÄMS SÅKLART!

• Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
  • Micke54
    Kamme skrev 2009-05-15 11:12:14 följande:
    Att jag svarat flirtigt när någon skrivit till mig? Javisst Om jag inboxat/raggat i folks GB? Nej - Inte såvida dom inte skrivit till mig först, då svarar jag(ibland). Haft baktanken med någon jag börjat prata med här att jag sen ska träffa och ligga med personen? Nej - Däremot har det ju i något fall lett till att jag träffat personen jag lärt känna härifrån. Vad jag gör på FL är att läsa, diskutera, kommentera, garva åt folk och driva med patetiska människor. Vissa har jag lärt känna och blivit ganska bra vänner med, andra inte. Var det något mer du undrade min ädle herre?
    Haha nä jag reagerade bara på topicen med FL Casanovor, sen såg jag en som verkade vara en av de största klämma ur sig något i sammanhanget rätt underhållande//M
  • gullsvans

Det finns massor med tjejer som gör likadant...
    När man sitter vid datorn kan man ju lätt gömma sig:)
    Men visst har jag blivit raggad på här på FL..till trotts min ålder och barn antal:)
    Sedan har jag svarat tillbaka..men ACK så många har en FRU/MAN.

• Kamme
    Micke54 skrev 2009-05-15 11:39:28 följande:
    Haha nä jag reagerade bara på topicen med FL Casanovor, sen såg jag en som verkade vara en av de största klämma ur sig något i sammanhanget rätt underhållande//M
    Öh?
    Jag är varken 'gift/sambo/eller ligger runt med resten av FL' och jag varken raggar eller skickar patetiska inbox-meddelanden till folk, däremot vet jag mycket väl om de som gör det - och till viss del vilka som gör det.
    Och när man sen läser vad dom skriver, i vilka trådar dom skriver och ja, som sagt, vad dom skriver i dom? Jag menar, det är ju fan inte svårt att hitta vilka som är ett gäng patetiska losers i trådarna "Tjejer, hur onanerar ni?", "Onanerar du just nu?" och "Jag är kåt, här i sextråden snackar vi sex" som några få exempel... där dom helt öppet - emot forumets regler dessutom - vill sitta och ha cybersex i tråden, se vilka som är öppet kåta, börja inboxa dom och hoppas på en träff irl så snart som möjligt.
  • Micke54
    Kamme skrev 2009-05-15 12:01:02 följande:
    Text
    Lugna lillhjärtat nu,
    jag skrev ju att jag bara reagerade på Topicen i detta fall FL-Casanovor läste inte vidare och läste heller aldrig vad som diskuterades i tråden. Påstod aldrig att du var gift,otrogen osv. Hade bara fått intrycket att du var glad i flickor.
    Sen om dina inbox meddelanden är patetiska eller ej kan ju knappast jag uttala mig om//M
  • Förväntansfull0406
    Thaleya skrev 2009-05-09 14:22:29 följande:
    Nej men en överdrivet nyfiken har jag råkat ut för, kände mig lite väl mycket som ett runkmaterial då. Är det olagligt att lämna ut dem annars vore det kul :D
    haha det har jag med varit med om!!! massa...hm frågor om en sexliv o så vidare....känns som många av oss råkar ut för samma typ {#lang_emotions_tongue_out}
  • Förväntansfull0406
    Zayer skrev 2009-05-14 07:52:42 följande:
    sinnes, helt klart sinnes! för det första sitta på FL och ragga?? vilket skämt! för det andra, SITTA PÅ FL OCH RAGGA???!! detta e för fan inget bättre än en vuxenversion av lunarstorm!! ja jesus, så tycker vuxna det e hemskt fjortisar sitter och träffar sex partners på lunarstorm, dom vuxna som säkert sitter här och gör samma sak
    Men oj! här hitta vi en riktig heting!! du e inte sugen på att ses???
  • Anonym (kan stava)

Jag skrivde ju i trodstarten att even tjejer kunde bete sig likadant, Barar så ni vet..

• Indillia

Men hallå! Ingen har ju raggat på mig!

• Miss M V
    Indillia skrev 2009-05-15 20:07:13 följande:
    Men hallå! Ingen har ju raggat på mig!
    Jag kan ragga på dig, jag raggar på ALLT..
    THE Slyna!
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????