• Anonym (kan stava)

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Har du råkat ut för det? Prins Charming (eller kanske princess) som sedan visar sig vara gift/sambo/eller samtidigt ligger runt med resten av FL? Det började så bra och du tror att han (eller hon) baaaara inboxar med dig och "aldrig har gjort eller känt såhär förut."
    Här kan du lätta ditt hjärta (eller spy galla)

OBS!!!!!!! INGA NAMN NÄMS SÅKLART!

• Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
  • Anonym (kan stava)

Anonym (Hur?) skrev 2009-05-09 14:29:06 följande:

Men ni som får inviter, hur kommer det sig? Är ni mycket i sexforumet, tex? Eller varför? För det händer väl bara inte av sig själv?
    Om man ser bra ut och har en avattar på sig själv så jo. En gång fick jag 4 olicka inboxmeddelanden från prinssar som erbjöd mig "tröst" när jag startat en tråd för att jag var lesen .
  • Thaleya

Anonym (kan stava) skrev 2009-05-09 14:46:08 följande:

Anonym (Hur?) skrev 2009-05-09 14:29:06 följande: Om man ser bra ut och har en avattar på sig själv så jo. En gång fick jag 4 olicka inboxmeddelanden från prinssar som erbjöd mig "tröst" när jag startat en tråd för att jag var lesen .
    Lol, det är en sak att vara vänskaplig men ibland blir det bra väl genomskinligt.
  • Anonym (kan stava)

*pyffar*

• Thaleya

Kan inflika att jag fått en del obehagliga mail med. Sådant man inte alls bett om. Tycker det är respeklöst att inboxa att de drömmer att jag suger deras kuk och liknande. Hemskt obehagligt även om jag vore singel. Så de som gör det kan lägga av nu, eller hot det uppskattas inte heller!

• Angels Fall First
    Thaleya skrev 2009-05-13 15:30:31 följande:
    Kan inflika att jag fått en del obehagliga mail med. Sådant man inte alls bett om. Tycker det är respeklöst att inboxa att de drömmer att jag suger deras kuk och liknande. Hemskt obehagligt även om jag vore singel. Så de som gör det kan lägga av nu, eller hot det uppskattas inte heller!
    Suga kuk är väl inte så illa egentligen, fast jag har också stött på en hel del jag inte gillar. Toppar listan gör nog dom två som där den ena ville knulla både mig och min hund (hade den som avatar då för tiden). Den andre ville ha mig riktigt iskall. Han ville binda mig vid ett träd, naken, i några timmar ute i snön för att sen komma tillbaka och knulla mig. Vi hade runt -20 grader den dagen jag fick det mailet. *suckar lite över alla idioter jag stött på här*
    People like you are the reason people like me need medication
  • Miss M V
    Angels Fall First skrev 2009-05-13 20:51:09 följande:
    Suga kuk är väl inte så illa egentligen, fast jag har också stött på en hel del jag inte gillar. Toppar listan gör nog dom två som där den ena ville knulla både mig och min hund (hade den som avatar då för tiden). Den andre ville ha mig riktigt iskall. Han ville binda mig vid ett träd, naken, i några timmar ute i snön för att sen komma tillbaka och knulla mig. Vi hade runt -20 grader den dagen jag fick det mailet. *suckar lite över alla idioter jag stött på här*
    THE Slyna!
  • Thaleya

Angels Fall First skrev 2009-05-13 20:51:09 följande:

Handlingen i sig är inte illa, men jag suger ju bara killsr jag tycker är attraktiva. Hittar nog ingen på Fl som når min standard!
  • Kamme

Man undrar ju faktiskt lite, hur dom här "männen" som inboxar massa galet skit till nån tjej dom aldrig ens tidigare snackat med, funkar i verkliga livet...

Går dom runt på jobbet där i sina Coop Konsum-kläder och viskar till kunden i charkdisken hur han vill lägga henne på kylning i frysdisken tills ångorna från hennes frusna andetag immar igen glaset innan han lyfter ur henne, kör ut henne i sin kundvagn till frukt & grönt, sätter ner henne över ett par klasar övermogna bananer i bananhyllan för att sedan knulla henne hårt med en gurka under tiden som hennes förfrusna käke hackar invid roten med dess pärlevita tänder när hans grova 9centimeters kuk i all sin prakt begraver sig 'djupt' ner i hennes hals.

Sick man... It's Sick...

Jag menar, vafan... lägg ner nu, det kan omöjligt finnas NÅGON som tar töntarna på allvar eller finner det upphetsande på något sätt...

Jeez....

• Thaleya
    Kamme skrev 2009-05-14 00:30:05 följande:
    Man undrar ju faktiskt lite, hur dom här "männen" som inboxar massa galet skit till nån tjej dom aldrig ens tidigare snackat med, funkar i verkliga livet... Går dom runt på jobbet där i sina Coop Konsum-kläder och viskar till kunden i charkdisken hur han vill lägga henne på kylning i frysdisken tills ångorna från hennes frusna andetag immar igen glaset innan han lyfter ur henne, kör ut henne i sin kundvagn till frukt & grönt, sätter ner henne över ett par klasar övermogna bananer i bananhyllan för att sedan knulla henne hårt med en gurka under tiden som hennes förfrusna käke hackar invid roten med dess pärlevita tänder när hans grova 9centimeters kuk i all sin prakt begraver sig 'djupt' ner i hennes hals. Sick man... It's Sick... Jag menar, vafan... lägg ner nu, det kan omöjligt finnas NÅGON som tar töntarna på allvar eller finner det upphetsande på något sätt... Jeez....
    Haha fan vad du levde dig in i berättandet! :P

Men ärligt talat jag håller med dig, det är kul att få komplimanger men om de säger sådana saker blir man ju mer rädd. Antar att det är samma gäng av killar som lämnar meddelanden jämt. Antagligen äckliga 50-åriga gubbar med överkammad flint som inte har råd med en hora.
  • Micke54
    Kamme skrev 2009-05-09 11:35:55 följande:
    Ja, det är väll inte för inte man tycker de _flesta_ "män" här på fl är patetiska, när deras grundtanke med att hänga här på FL är att hitta desperata morsor att försöka få i säng.
    Inte för att vara dryg men kastar du inte sten i glashus nu?
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????