• Anonym (kan stava)

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Har du råkat ut för det? Prins Charming (eller kanske princess) som sedan visar sig vara gift/sambo/eller samtidigt ligger runt med resten av FL? Det började så bra och du tror att han (eller hon) baaaara inboxar med dig och "aldrig har gjort eller känt såhär förut."
    Här kan du lätta ditt hjärta (eller spy galla)

OBS!!!!!!! INGA NAMN NÄMS SÅKLART!

• Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
  • Anonym (svartsjuk)

Haha, nej lyckligtvis inte Jag läste tidigare idag tråden där du förfäktar att sexchatt inte är otrohet...så du är inte min typ tyvärr. Även om jag är kåt och smått desperat Så desperat att jag för ett ögonblick fann tröst i din andra mening, *asg*. Oj menar inte att vara taskig alltså...ehmmm...bara...*trasslar nog inte ur mig*

Nu ska jag vara snäll: Toppen! Vart var det vi skulle träffas...jag har glömt

• Anonym (svartsjuk)

*Tänker ett varv till*: hmmm om du kände dig träffad av beskrivningen lögnaktig sociopat med en hord fl-älskarinnor så ställer jag in vårt sexande imorrn

• LivingEasy

Anonym (svartsjuk) skrev 2009-05-26 17:48:14 följande:

Haha, nej lyckligtvis inte Jag läste tidigare idag tråden där du förfäktar att sexchatt inte är otrohet...så du är inte min typ tyvärr. Även om jag är kåt och smått desperat Så desperat att jag för ett ögonblick fann tröst i din andra mening, *asg*. Oj menar inte att vara taskig alltså...ehmmm...bara...*trasslar nog inte ur mig*Nu ska jag vara snäll: Toppen! Vart var det vi skulle träffas...jag har glömt
    Du skulle ju höra av dig...
    Hängde inte med om otroheten där, men vi ska ju bara sexa så nätet och fantasierna är fria!
  • Carmen Electra

Jag tror helt ärligt att det finns många killar här som vill knulla en ensamståendes mamma. Desperat??? YES,

DU kommer aldrig bli bättre än mig.. Gräv ner dig moral...
  • Anonym (Får ej för frun)

Såklart! Kära CE varför skulle motsatsen överhuvudtaget existera?

• Carmen Electra
    Anonym (Får ej för frun) skrev 2009-05-26 21:30:58 följande:
    Såklart! Kära CE varför skulle motsatsen överhuvudtaget existera?
    {#lang_emotions_flower}
    DU kommer aldrig bli bättre än mig.. Gräv ner dig moral...
  • Silverkatten06

Alltså jag har helt missat att folk använder FL som dating-site. Är det vanligt?

• LivingEasy
    Silverkatten06 skrev 2009-05-26 21:39:33 följande:
    Alltså jag har helt missat att folk använder FL som dating-site. Är det vanligt?
    Så nu är du med i gänget oxå

• Anonym (an)

Jag har fått en person härifrån som raggat på mig. Hemma satt en ovetande fru. Jag? Inte intresserad.

Däremot har jag ju någon härifrån där det lett till sex. Första mailen var inte så flirtiga, men det förändrades med tiden ;)
    Generellt är jag inte intresserad av folk här, men om det sker så får det väl vara så, men mitt minikrav är helt klart öppet förhållande eller singel. ÖF föredras helt klart. Hos mig finns en make och jag har ingen lust att få en arg fru på mig... Men å andra sidan så krävs det rätt mycket för att ajg ska bli intressrerad. Ragga gör man ju ute på stan (och där är jag mindre moralisk..).

• phale

FL är en av de få forum där jag inte fått något förslag ALLS *S*

Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????