• Anonym (kan stava)

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Har du råkat ut för det? Prins Charming (eller kanske princess) som sedan visar sig vara gift/sambo/eller samtidigt ligger runt med resten av FL? Det började så bra och du tror att han (eller hon) baaaara inboxar med dig och "aldrig har gjort eller känt såhär förut."
    Här kan du lätta ditt hjärta (eller spy galla)

OBS!!!!!!! INGA NAMN NÄMS SÅKLART!

• Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
  • Angels Fall First
    Thaleya skrev 2009-05-13 22:31:02 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-05-13 20:51:09 följande: Handlingen i sig är inte illa, men jag suger ju bara killsr jag tycker är attraktiva. Hittar nog ingen på Fl som når min standard!
    Det finns guldkorn här med
    People like you are the reason people like me need medication
  • Angels Fall First
    Kamme skrev 2009-05-14 00:30:05 följande:
    Man undrar ju faktiskt lite, hur dom här "männen" som inboxar massa galet skit till nån tjej dom aldrig ens tidigare snackat med, funkar i verkliga livet...Går dom runt på jobbet där i sina Coop Konsum-kläder och viskar till kunden i charkdisken hur han vill lägga henne på kylning i frysdisken tills ångorna från hennes frusna andetag immar igen glaset innan han lyfter ur henne, kör ut henne i sin kundvagn till frukt & grönt, sätter ner henne över ett par klasar övermogna bananer i bananhyllan för att sedan knulla henne hårt med en gurka under tiden som hennes förfrusna käke hackar invid roten med dess pärlevita tänder när hans grova 9centimeters kuk i all sin prakt begraver sig 'djupt' ner i hennes hals.Sick man... It's Sick...Jag menar, vafan... lägg ner nu, det kan omöjligt finnas NÅGON som tar töntarna på allvar eller finner det upphetsande på något sätt...Jeez....
    Haha Man kan ju hoppas att dom har mer vett än så fast ibland så tvekar jag...
    People like you are the reason people like me need medication
  • Zayer

sinnes, helt klart sinnes!
    för det första sitta på FL och ragga?? vilket skämt!
    för det andra, SITTA PÅ FL OCH RAGGA???!!
    detta e för fan inget bättre än en vuxenversion av lunarstorm!!
    ja jesus, så tycker vuxna det e hemskt fjortisar sitter och träffar sex partners på lunarstorm, dom vuxna som säkert sitter här och gör samma sak

• Kamme
    Micke54 skrev 2009-05-14 07:05:18 följande:
    Inte för att vara dryg men kastar du inte sten i glashus nu?
    Ursäkta?
  • Zayer

jag har läst min frus inbox och det hon får i inboxen e nog långt värre än det fjortisarna får i sina inboxar på lunarstorm. lite komiskt faktiskt=)

• Micke54
    Kamme skrev 2009-05-15 01:40:43 följande:
    Ursäkta?
    ja du kan väl inte sticka under stolen med att du raggat en del på FL själv eller?
  • Anonym (msalpha)

detta händer dagligen med två stycken FL casanovor..
    den ene är gift den andre är sambo..
    och båda är kåtbockar som vill komma åt lilla mig med att prata i telefon och vill träffas..
    dock är jag också upptagen det är mest prat om det mesta men inget grovt sex prat då svarar jag aldrig tillbaka... no thanks

• Kamme
    Micke54 skrev 2009-05-15 09:31:53 följande:
    ja du kan väl inte sticka under stolen med att du raggat en del på FL själv eller?
    Att jag svarat flirtigt när någon skrivit till mig? Javisst
    Om jag inboxat/raggat i folks GB? Nej - Inte såvida dom inte skrivit till mig först, då svarar jag(ibland).
    Haft baktanken med någon jag börjat prata med här att jag sen ska träffa och ligga med personen? Nej - Däremot har det ju i något fall lett till att jag träffat personen jag lärt känna härifrån.

Vad jag gör på FL är att läsa, diskutera, kommentera, garva åt folk och driva med patetiska människor. Vissa har jag lärt känna och blivit ganska bra vänner med, andra inte.

Var det något mer du undrade min ädle herre?
  • Vill va 3
    Kamme skrev 2009-05-15 11:12:14 följande:
    Att jag svarat flirtigt när någon skrivit till mig? JavisstOm jag inboxat/raggat i folks GB? Nej - Inte såvida dom inte skrivit till mig först, då svarar jag(ibland).Haft baktanken med någon jag börjat prata med här att jag sen ska träffa och ligga med personen? Nej - Däremot har det ju i något fall lett till att jag träffat personen jag lärt känna härifrån.Vad jag gör på FL är att läsa, diskutera, kommentera, garva åt folk och driva med patetiska människor. Vissa har jag lärt känna och blivit ganska bra vänner med, andra inte.Var det något mer du undrade min ädle herre?
    ...dessutom är inte tjejer bättre, eller hur? Med tanke på alla 'Princess Charmings' här på siten. Det är inte bara upptagna killar som är i raggartagen...
    Alltid nyfiken...
  • Kamme

Vill va 3 skrev 2009-05-15 11:31:29 följande:

...dessutom är inte tjejer bättre, eller hur? Med tanke på alla 'Princess Charmings' här på siten. Det är inte bara upptagna killar som är i raggartagen...
    sant sant...
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????