• Anonym (kan stava)

FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

Har du råkat ut för det? Prins Charming (eller kanske princess) som sedan visar sig vara gift/sambo/eller samtidigt ligger runt med resten av FL? Det började så bra och du tror att han (eller hon) baaaara inboxar med dig och "aldrig har gjort eller känt såhär förut."
    Här kan du lätta ditt hjärta (eller spy galla)

OBS!!!!!!! INGA NAMN NÄMS SÅKLART!

• Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
  • Anonym (urrrrrk)

jag blir ledsen på dem tjejer och killar som flörtar med folk som redan har partner. Det är ju trots allt ett familjeforum.. tänk om man planerade barn och sen insåg att ens partner sitter och mailar halva FL ... fyfan!

Vill man ha telefonsex/mailsex eller liknande så kan jag hänvisa er till porrigt.se eller knullkontakt.se

• Vill va 3

Sen när det blev det den som är singel att ansvara för en upptagens förhållande???

Alltid nyfiken...
  • Indillia

Miss M V skrev 2009-05-16 13:03:10 följande:

Jag kan ragga på dig, jag raggar på ALLT..
    Yezzzz
  • Anonym (kan stava)

Vill va 3 skrev 2009-05-16 18:30:05 följande:

Sen när det blev det den som är singel att ansvara för en upptagens förhållande???
    Inte ansvar kanke, men man kan ju endo vissa lite respect? Precis som urrrk säger, det är ju ett familjeforúm, ganska smaklöst att sitta och göra så då. Tycker du inte?
  • Anonym (kan stava)

Carmen Electra skrev 2009-05-16 20:50:25 följande:

raggar inte på någon här, har ej gjort heller. jag har inte heller uppfattat att någon raggar på mig.
    Skönt för dig att du får ha inboxen ifred.
  • Carmen Electra
    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-16 21:11:56 följande:
    Carmen Electra skrev 2009-05-16 20:50:25 följande: Skönt för dig att du får ha inboxen ifred.
    Yes, men med mitt förra Nick så hade jag den överfull
  • Anonym (kan stava)

Carmen Electra skrev 2009-05-16 21:13:50 följande:

Yes, men med mitt förra Nick så hade jag den överfull
    Förstår att du bytade då.
  • Carmen Electra
    Miss M V skrev 2009-05-16 13:03:10 följande:
    Jag kan ragga på dig, jag raggar på ALLT..
    Somom vi inte redan visste det.. Men du får merän gärna inboxa mig om alla smaskiga detaljer
    Fixa håret snart?
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????